ZaferUstun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok iyi , ben ygs-lys birlikte götürmeyi düşünmüyorum. Bu yaz ygs konuları bitsin kışında lys çalışırım şeklinde düşünüyorum. Fakat programım tam otursun LYS edebiyat konularına tekrardan çalışmaya başlayacağım.
mat 1 i geçen yaz bitirip üstüne bide fem konu özetli soru bankasını bitirmiştim fakat konuları biraz unutmuşum sadece hatırlayayım diye bi kaç soru çözüm videosu izliyorum o kadar ağırlık mat 2 de zaten mat 2 10-11. sınıf konularını bi halledersem ondan sonra gerisi çorap söküğü gibi gelir coğrafya ve edebiyat hocalarımız çok iyiydi o yüzden biraz temel var bu derslerden