mat 1 i geçen yaz bitirip üstüne bide fem konu özetli soru bankasını bitirmiştim fakat konuları biraz unutmuşum sadece hatırlayayım diye bi kaç soru çözüm videosu izliyorum o kadar ağırlık mat 2 de zaten mat 2 10-11. sınıf konularını bi halledersem ondan sonra gerisi çorap söküğü gibi gelir coğrafya ve edebiyat hocalarımız çok iyiydi o yüzden biraz temel var bu derslerden
O zaman sizin avantajınız var demektir. Ben ilk defa gireceğim için ilk defa hazırlanıyorum bu yüzden önce ygs konularına ağırlık vereyim diyorum. 11. sınıf edebiyat konularına hakimim fakat diğer konularını bilmiyorum. Coğrafya 11. sınıf okulda görmedik, dershane de ise biraz gördük sonra ygs geçtik fakat hoca iyi olmayınca anlamadım. Geometriniz nasıl?