ZaferUstun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O zaman sizin avantajınız var demektir. Ben ilk defa gireceğim için ilk defa hazırlanıyorum bu yüzden önce ygs konularına ağırlık vereyim diyorum. 11. sınıf edebiyat konularına hakimim fakat diğer konularını bilmiyorum. Coğrafya 11. sınıf okulda görmedik, dershane de ise biraz gördük sonra ygs geçtik fakat hoca iyi olmayınca anlamadım. Geometriniz nasıl?
Bende ilk defa girecem bu sene 12 ye geçtim ygs türkçe ve sosyale sınava son 4 ay kala çalışacam yoksa unuturum yine geometrim kötü fakat zorlayıp 10 net yapmak için azda olsa geometriye çalışırım daha fazlasına gerek yok