herkes bu tavsiyeyi yapıyo bizede uymak düşer

peki 2-3 aylık kısmı hangi tarihlere yerleştirelim son anlara mı yoksa şimdiden ygs yi aradan çıkartalımmı ?
Yaz aylarında ygs yi aradan çıkarmak daha mantıklı gibi gözüküyor.
Yaz aylarında çalışırsanız tekrardan sınava 2 ay kala hatırlama isteği duyup yeniden çalışacaksınız.
Yaz aylarında daha çok LYS - YGS ortak konuları olan genel konuları çalışmanızı öneriyorum.