Omeros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende bu sene tekrardan gireceğim. Arkadaşlar kesinlikle YGS 'ye önem vermeyin. 2-3 Aylık bir çalışma ygs için yeterli olacaktır. Tamamen LYS 'ye yoğunlaşın.

Not: Bu sene bu hatayı yapmış biri olarak size tavsiye veriyorum .

herkes bu tavsiyeyi yapıyo bizede uymak düşer peki 2-3 aylık kısmı hangi tarihlere yerleştirelim son anlara mı yoksa şimdiden ygs yi aradan çıkartalımmı ?