Bende bu sene tekrardan gireceğim. Arkadaşlar kesinlikle YGS 'ye önem vermeyin. 2-3 Aylık bir çalışma ygs için yeterli olacaktır. Tamamen LYS 'ye yoğunlaşın.
Not: Bu sene bu hatayı yapmış biri olarak size tavsiye veriyorum

.
herkes bu tavsiyeyi yapıyo bizede uymak düşer

peki 2-3 aylık kısmı hangi tarihlere yerleştirelim son anlara mı yoksa şimdiden ygs yi aradan çıkartalımmı ?