ShakesThat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
herkes bu tavsiyeyi yapıyo bizede uymak düşer peki 2-3 aylık kısmı hangi tarihlere yerleştirelim son anlara mı yoksa şimdiden ygs yi aradan çıkartalımmı ?
Yaz aylarında ygs yi aradan çıkarmak daha mantıklı gibi gözüküyor.