Bende bu sene tekrardan gireceğim. Arkadaşlar kesinlikle YGS 'ye önem vermeyin. 2-3 Aylık bir çalışma ygs için yeterli olacaktır. Tamamen LYS 'ye yoğunlaşın.

Not: Bu sene bu hatayı yapmış biri olarak size tavsiye veriyorum .