• 21-07-2010, 18:58:23
    #10
    Ya çok basit olsada bir tasarım yap iğrenç böyle ama Daha öncede demiştim yine diyorum bir tasarım yap şu gariban not defterine
  • 21-07-2010, 19:16:33
    #11
    biraz daha sabır dwyi psyi açtım tasarıma başladım...
  • 21-07-2010, 19:47:46
    #12
    tamamdır artık bir tasarımı da var
    tasarım hakkındaki görüşlerinizi bekliyorum
  • 21-07-2010, 20:12:52
    #13
    Eskiye göre çok daha iyi

    Sana özendim bende bir blog scripti yazasım geldi yaa
  • 21-07-2010, 20:32:04
    #14
    Bu arada benden sana önemli bir eksiğini gördüğüm için uyarı:

    Mesajları nl2br() fonksiyonundan geçirip öyle kaydet veya öyle yazdır yoksa satır aşağı geçmez enter a basıp yazıklarımız bitişik yazar şuan senin scripte olduğu gibi
  • 21-07-2010, 20:39:32
    #15
    Alıntı
    4- html kodlar deaktive edildi (bytrislasis .... )
    bak ben sana demiştim unutmazsın benim yaptıgımı
    şimdi ne zaman html temizlesen beni hatırlayacaksın
    ilk scriptte göre güzel ve başarılı buldum yeni başlayanlara göstermiş oluyorsun azimle uğraşmayı
  • 21-07-2010, 20:57:54
    #16
    ByTriSLaSiS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bak ben sana demiştim unutmazsın benim yaptıgımı
    şimdi ne zaman html temizlesen beni hatırlayacaksın
    ilk scriptte göre güzel ve başarılı buldum yeni başlayanlara göstermiş oluyorsun azimle uğraşmayı
    sağol...

    nl2br kodunu nasıl ekleyeceğim zaten strip tags kullanıyorum =?

    echo strip_tags($kayit["mesaj"]);

    şu şekil mi olacak

    echo nl2br (strip_tags($kayit["mesaj"])); ???

    bi de br kodunun geçerli olması zararlı olabilir die düşünüyorum alt alta 250 karakter kötü olur yani...
  • 21-07-2010, 22:33:25
    #17
    hRx
    Üyeliği durduruldu
    Tebrikler hocam zaten bu scripti hiç bir bilgi sahibi olmadan dw ile yapılabilir
  • 21-07-2010, 22:38:29
    #18
    hRx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tebrikler hocam zaten bu scripti hiç bir bilgi sahibi olmadan dw ile yapılabilir

    hiç bir bilgi derken mysql bilgisi felan gerekmez yani dimi hemencecik 2 dk da metin belgesini veritabanı olarak yada excelde ODBC bağlantı ile hemen yaparsın senin gibi coder'lere ihtiyacı var bu ülkenin yeni başlayanların şevkini kim kıracak yoksa sen olmasan belki 3 4 kişi daha başlardı php yazmaya kimbilir kimlerin hevesini kırdın bu sekilde

    Mesajı Yazanın İsmi:Mesajı:mesajınız  buraya...
    
    Mesajı Yazanın İsmi:' selam " 
    Mesajı:'  merhaba " >
    
    Mesajı Yazanın İsmi:dengesizin biri
    Mesajı:Çok  amatörce yazılmış bir defter
    
    Mesajı  Yazanın İsmi:ByTrislasis
    Mesajı:Hayırlı Olsun kardesim  ¿¿¿
    
    Mesajı Yazanın İsmi:ByTrislasis
    Mesajı:hayırlı olsun  kardeşim :) ¿¿¿¿
    
    Mesajı Yazanın İsmi:wew
    Mesajı:Deneme
    
    Mesajı Yazanın İsmi:aLp3R3n  Deneme
    Mesajı:mesajınız buraya... deneme 1-2-3
    
    Mesajı Yazanın İsmi:nurulmac11
    Mesajı:tasarımımızla  karşınızdayız =) :D
    
    Mesajı Yazanın  İsmi:nurulmac11
    Mesajı:inşallah...size de başarılar dilerim...
    
    Mesajı Yazanın İsmi:ibo
    Mesajı:Bende php'ye ilk başladığımda ziyaretçi  defteri yapmıştım. Şuan bir ajansta Php Developer olarak çalışıyorum.  Heyecanını ve sevincini anlayabiliyorum. Umarım iyi bir php yazılımcısı  olabilirsin.  Başarılar. :)
    
    Mesajı Yazanın İsmi:D3LLy
    Mesajı:ziyaret  edilmeye değer bir defter (:
    
    Mesajı  Yazanın İsmi:r10
    Mesajı:altı üstü 2 sayfa php kodu bunun neyine  yorum yapıcaz lamer misin ?
    
    Mesajı  Yazanın İsmi:bildiri
    Mesajı:bütün testler yapılmış olduğu için  gereksiz mesajları siliyorum, lütfen görüşünüzü bildiren yorumlar  yapınız...
    
    Mesajı Yazanın İsmi:isminiz
    Mesajı:özellik  4 bir özellik de html kodlar deaktif edilmiştir...
    
    Mesajı Yazanın İsmi:Nurullah
    Mesajı:Macun   Ziyaretçi Defteri Scripti Versiyon 1.0 Özellikler 25 krktr isim sınırlaması 250 krktr mesaj sınırlaması  recaptcha güvenlik açığı yok tasarım yakında gelecek
    
    Mesajı Yazanın İsmi:Falaka
    Mesajı:Falaka Osmanlı Zamanında Talebelerine  Ceza veren hocalşar
    
    Mesajı Yazanın  İsmi:isminiz
    Mesajı:mesajınız buraya...
    karşınızda 19 yaşında php programlamaya yeni başlamış biri var burada bu arkadaşa lamer diyeceğinize tavsiyede bulunun tasarıma özen göstemediğini söyledi sadece kodlamaya özen gösterdi ve r10 üyeleri sayesinde bilmediklerini öğrendi bu sekilde davranacağınıza 2 satır teşvik edici şeyler yazsanız eminim buna arkadaş daha cok sarılacaktır bu işe kimse bu işi 5 yaşında 10 yaşında öğrenmiyor parası olan gidiyor yurtdışına pro eğitim alıyor parası olmayan yani bizler gibi paylaşımlardan faydalanıyor arkadaşlar siz nasıldınız bu işe başladıgınızda ???

    bu işten gercekten anlayanların yorumu kendilerini belli ediyor örneğin DELLY

    birde şuraya bakın
    Mesajı Yazanın İsmi:ibo
    Mesajı:Bende php'ye ilk başladığımda  ziyaretçi  defteri yapmıştım. Şuan bir ajansta Php Developer olarak  çalışıyorum.  Heyecanını ve sevincini anlayabiliyorum. Umarım iyi bir  php yazılımcısı  olabilirsin.  Başarılar. :)
    nereden nereye ???
    bu gibi konularda teşvikçi olalım arkadaşlar

    ve okadar olumsuz yoruma karşı arkadaş yinede yok şunu ekledim yok bunu ekledim demiş tebrik ederim kardesim umarım bu işi öğrenirsinde bu gibi yorum yapanları utandırırsın