Daha öncede demiştim yine diyorum bir tasarım yap şu gariban not defterine
114
●5.625

yeni başlayanlara göstermiş oluyorsun azimle uğraşmayı
hemencecik 2 dk da metin belgesini veritabanı olarak yada excelde ODBC bağlantı ile hemen yaparsın
senin gibi coder'lere ihtiyacı var bu ülkenin yeni başlayanların şevkini kim kıracak yoksa
sen olmasan belki 3 4 kişi daha başlardı php yazmaya kimbilir kimlerin hevesini kırdın bu sekilde 
Mesajı Yazanın İsmi:Mesajı:mesajınız buraya... Mesajı Yazanın İsmi:' selam " Mesajı:' merhaba " > Mesajı Yazanın İsmi:dengesizin biri Mesajı:Çok amatörce yazılmış bir defter Mesajı Yazanın İsmi:ByTrislasis Mesajı:Hayırlı Olsun kardesim ¿¿¿ Mesajı Yazanın İsmi:ByTrislasis Mesajı:hayırlı olsun kardeşim :) ¿¿¿¿ Mesajı Yazanın İsmi:wew Mesajı:Deneme Mesajı Yazanın İsmi:aLp3R3n Deneme Mesajı:mesajınız buraya... deneme 1-2-3 Mesajı Yazanın İsmi:nurulmac11 Mesajı:tasarımımızla karşınızdayız =) :D Mesajı Yazanın İsmi:nurulmac11 Mesajı:inşallah...size de başarılar dilerim... Mesajı Yazanın İsmi:ibo Mesajı:Bende php'ye ilk başladığımda ziyaretçi defteri yapmıştım. Şuan bir ajansta Php Developer olarak çalışıyorum. Heyecanını ve sevincini anlayabiliyorum. Umarım iyi bir php yazılımcısı olabilirsin. Başarılar. :) Mesajı Yazanın İsmi:D3LLy Mesajı:ziyaret edilmeye değer bir defter (: Mesajı Yazanın İsmi:r10 Mesajı:altı üstü 2 sayfa php kodu bunun neyine yorum yapıcaz lamer misin ? Mesajı Yazanın İsmi:bildiri Mesajı:bütün testler yapılmış olduğu için gereksiz mesajları siliyorum, lütfen görüşünüzü bildiren yorumlar yapınız... Mesajı Yazanın İsmi:isminiz Mesajı:özellik 4 bir özellik de html kodlar deaktif edilmiştir... Mesajı Yazanın İsmi:Nurullah Mesajı:Macun Ziyaretçi Defteri Scripti Versiyon 1.0 Özellikler 25 krktr isim sınırlaması 250 krktr mesaj sınırlaması recaptcha güvenlik açığı yok tasarım yakında gelecek Mesajı Yazanın İsmi:Falaka Mesajı:Falaka Osmanlı Zamanında Talebelerine Ceza veren hocalşar Mesajı Yazanın İsmi:isminiz Mesajı:mesajınız buraya...karşınızda 19 yaşında php programlamaya yeni başlamış biri var burada bu arkadaşa lamer diyeceğinize tavsiyede bulunun tasarıma özen göstemediğini söyledi sadece kodlamaya özen gösterdi ve r10 üyeleri sayesinde bilmediklerini öğrendi bu sekilde davranacağınıza 2 satır teşvik edici şeyler yazsanız eminim buna arkadaş daha cok sarılacaktır bu işe kimse bu işi 5 yaşında 10 yaşında öğrenmiyor parası olan gidiyor yurtdışına pro eğitim alıyor parası olmayan yani bizler gibi paylaşımlardan faydalanıyor arkadaşlar siz nasıldınız bu işe başladıgınızda ???
Mesajı Yazanın İsmi:ibo Mesajı:Bende php'ye ilk başladığımda ziyaretçi defteri yapmıştım. Şuan bir ajansta Php Developer olarak çalışıyorum. Heyecanını ve sevincini anlayabiliyorum. Umarım iyi bir php yazılımcısı olabilirsin. Başarılar. :)nereden nereye ???