nurulmac11 ziyaretçi defterim :D
114
●5.625
- 21-07-2010, 18:35:42ha bu arada html kod vs. eklemeye çalışmayın.... işe yaramaz
bi özelliği de o eklemeyi unutmuşum
- 21-07-2010, 18:36:58ow sen çözmüşsün phpyi helal olsunnurulmac11 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-07-2010, 18:39:31sağol sıra tasarımda
kodlama olarak bence tek eksik sayfalama....
- 21-07-2010, 18:43:37tamamdır düzelttim bağlantı dosyasındaki metaları da çekmiş
o yüzden şimdi normal...
- 21-07-2010, 18:48:21bütün testler yapılmış olduğu için gereksiz mesajları siliyorum, lütfen görüşünüzü bildiren yorumlar yapınız...
bi özelliği de o eklemeyi unutmuşum