• 21-07-2010, 22:50:11
    #19
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    hRx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tebrikler hocam zaten bu scripti hiç bir bilgi sahibi olmadan dw ile yapılabilir
    Şakamısın sen ya. Adam birşeyler yapmaya çalışıyor azimle senin gibiler soğutuyor. Sen ne yaptın göster bakalım da bizde seni örnek alalım madem.
  • 21-07-2010, 23:21:34
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Hocam başarılarının devamını dilerim. İlk çalışmana göre büyük başarı. İnput'lara kısıtlama koymak yerine, Veritabanı uzunluğuna bir kısıtlama koymanı tavsiye ederim.
  • 22-07-2010, 00:41:33
    #21
    ByTriSLaSiS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hiç bir bilgi derken mysql bilgisi felan gerekmez yani dimi hemencecik 2 dk da metin belgesini veritabanı olarak yada excelde ODBC bağlantı ile hemen yaparsın senin gibi coder'lere ihtiyacı var bu ülkenin yeni başlayanların şevkini kim kıracak yoksa sen olmasan belki 3 4 kişi daha başlardı php yazmaya kimbilir kimlerin hevesini kırdın bu sekilde

    Mesajı Yazanın İsmi:Mesajı:mesajınız  buraya...
    
    Mesajı Yazanın İsmi:' selam " 
    Mesajı:'  merhaba " >
    
    Mesajı Yazanın İsmi:dengesizin biri
    Mesajı:Çok  amatörce yazılmış bir defter
    
    Mesajı  Yazanın İsmi:ByTrislasis
    Mesajı:Hayırlı Olsun kardesim  ¿¿¿
    
    Mesajı Yazanın İsmi:ByTrislasis
    Mesajı:hayırlı olsun  kardeşim :) ¿¿¿¿
    
    Mesajı Yazanın İsmi:wew
    Mesajı:Deneme
    
    Mesajı Yazanın İsmi:aLp3R3n  Deneme
    Mesajı:mesajınız buraya... deneme 1-2-3
    
    Mesajı Yazanın İsmi:nurulmac11
    Mesajı:tasarımımızla  karşınızdayız =) :D
    
    Mesajı Yazanın  İsmi:nurulmac11
    Mesajı:inşallah...size de başarılar dilerim...
    
    Mesajı Yazanın İsmi:ibo
    Mesajı:Bende php'ye ilk başladığımda ziyaretçi  defteri yapmıştım. Şuan bir ajansta Php Developer olarak çalışıyorum.  Heyecanını ve sevincini anlayabiliyorum. Umarım iyi bir php yazılımcısı  olabilirsin.  Başarılar. :)
    
    Mesajı Yazanın İsmi:D3LLy
    Mesajı:ziyaret  edilmeye değer bir defter (:
    
    Mesajı  Yazanın İsmi:r10
    Mesajı:altı üstü 2 sayfa php kodu bunun neyine  yorum yapıcaz lamer misin ?
    
    Mesajı  Yazanın İsmi:bildiri
    Mesajı:bütün testler yapılmış olduğu için  gereksiz mesajları siliyorum, lütfen görüşünüzü bildiren yorumlar  yapınız...
    
    Mesajı Yazanın İsmi:isminiz
    Mesajı:özellik  4 bir özellik de html kodlar deaktif edilmiştir...
    
    Mesajı Yazanın İsmi:Nurullah
    Mesajı:Macun   Ziyaretçi Defteri Scripti Versiyon 1.0 Özellikler 25 krktr isim sınırlaması 250 krktr mesaj sınırlaması  recaptcha güvenlik açığı yok tasarım yakında gelecek
    
    Mesajı Yazanın İsmi:Falaka
    Mesajı:Falaka Osmanlı Zamanında Talebelerine  Ceza veren hocalşar
    
    Mesajı Yazanın  İsmi:isminiz
    Mesajı:mesajınız buraya...
    karşınızda 19 yaşında php programlamaya yeni başlamış biri var burada bu arkadaşa lamer diyeceğinize tavsiyede bulunun tasarıma özen göstemediğini söyledi sadece kodlamaya özen gösterdi ve r10 üyeleri sayesinde bilmediklerini öğrendi bu sekilde davranacağınıza 2 satır teşvik edici şeyler yazsanız eminim buna arkadaş daha cok sarılacaktır bu işe kimse bu işi 5 yaşında 10 yaşında öğrenmiyor parası olan gidiyor yurtdışına pro eğitim alıyor parası olmayan yani bizler gibi paylaşımlardan faydalanıyor arkadaşlar siz nasıldınız bu işe başladıgınızda ???

    bu işten gercekten anlayanların yorumu kendilerini belli ediyor örneğin DELLY
    deği
    birde şuraya bakın
    Mesajı Yazanın İsmi:ibo
    Mesajı:Bende php'ye ilk başladığımda  ziyaretçi  defteri yapmıştım. Şuan bir ajansta Php Developer olarak  çalışıyorum.  Heyecanını ve sevincini anlayabiliyorum. Umarım iyi bir  php yazılımcısı  olabilirsin.  Başarılar. :)
    nereden nereye ???
    bu gibi konularda teşvikçi olalım arkadaşlar

    ve okadar olumsuz yoruma karşı arkadaş yinede yok şunu ekledim yok bunu ekledim demiş tebrik ederim kardesim umarım bu işi öğrenirsinde bu gibi yorum yapanları utandırırsın
    hocam sağolun bu arada 19 değil 15 yaşındayım....profile sallayarak girmiştim..

    php ile de karakter sınırlama ekledim bi arkadışımız 250 karakterden fazla girmiş nası olduysa emek başka bi açık neyse o da kapandı
  • 22-07-2010, 00:49:27
    #22
    nurulmac11 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam sağolun bu arada 19 değil 15 yaşındayım....profile sallayarak girmiştim..

    profili düzenle bence
  • 22-07-2010, 00:55:58
    #23
    Please contact the Administrator if your date of birth has changed.

    hocam malesef ben değiştiremiyorum kendim...
  • 22-07-2010, 14:06:08
    #24
    Üyeliği durduruldu
    nurulmac11 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    php ile de karakter sınırlama ekledim bi arkadışımız 250 karakterden fazla girmiş nası olduysa emek başka bi açık neyse o da kapandı
    Hocam onu ben girdim :$ Firebug ile value değerini yükselttim. Bunlara dikkat et Birde inputlara
    onclick="document.formadi.inputadi.value =''"
    gibi bir kod eklersen tıklayınca silinirler.
  • 22-07-2010, 14:32:58
    #25
    ByPisiko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam onu ben girdim :$ Firebug ile value değerini yükselttim. Bunlara dikkat et Birde inputlara
    onclick="document.formadi.inputadi.value =''"
    gibi bir kod eklersen tıklayınca silinirler.
    sağol artık tıklayınca siliniyor yazılar =)acaba sayfalamayı nasıl yapabilirim ?_ çok mu karışık olur
  • 22-07-2010, 14:52:19
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Sayfalamadan kaçamazsın Öğrenmende fayda var. Profilimde Msn adresim var dilersen birkaç örnek gösterebilirim.

    Edit: Yada dur burada göstereyim Herkez faydalansın.
  • 22-07-2010, 15:22:21
    #27
    Üyeliği durduruldu
    <?php
    $s = $_GET['s']; //Kaçıncı sayfada olduğunu gösteren değişken index.php?s=10 gibi
    if($s=="") $s=1; // Burada Eğer bir sayfa değeri yok ise "1" ata diyoruz.
    $limit = 5; // Bu her sayfada kaç tane listeleneceğini belirtiyor
    $l=$limit*$s-$limit; // burada mysql de kaçıncı veriden başlayacağımızı hesaplıyoruz. (Değişken biraz kaşırık kendim yazdığım halde tam anlayamadım :) )
    $result = mysql_query("SELECT * FROM tablo ORDER BY id DESC LIMIT $l,$limit"); //"ORDER BY id DESC" ile id'si büyükten küçüğe sıralanmış veriler. Buradaki "LIMIT $l,$limit" mesala sayfa 3 ise $l 10 oluyor. Yani LIMIT 10,5 Yani :) 10ç verinden sonra gelen 5 veriyi listele.
    $toplam=mysql_num_rows(mysql_query("SELECT * FROM tablo")); // Toplam kaç veri var onu ğreniyoruz.
    $topl=ceil($topl/$limit); // burada toplam kaç sayfa olacağını hesaplıyoruz
    while($veri=mysql_fetch_array($result)){
    echo $veri['veri'];
    }
    // Burada ise verileri yazdırdık
    
    // şimdi sayfa linklerini belirteceğiz. 
    if ($s!="1"){
    ?>
    <a href="?s=<?=$s-1?>">&laquo;</a>
    <?php
    }
    ?>
    <?php
    if ($s!="2" and $s!="1"){?>
    <a href="?s=<?=$s-2?>"><?=$s-2?></a>
    <?php
    }?>
    <?php
    if ($s!="1"){?>
    <a href="?s=<?=$s-1?>"><?=$s-1?></a>
    <?php
    }?>
    <a href="?s=<?=$s?>"><?=$s?></a>
    <?php
    if ($s!=$topl){?>
    <a href="?s=<?=$s+1?>"><?=$s+1?></a>
    <?php
    }?>
    <?php
    if ($s!=$topl-1 and $s!=$topl){?>
    <a href="?s=<?=$s+2?>"><?=$s+2?></a>
    <?php
    }?>
    <?php
    if ($s!=$topl){
    ?>
    <a href="?s=<?=$s+1?>">&raquo;</a>
    <?php
    }
    ?>
    //Bunları açıklammı beklemeyin hala çözemedim :) Nasıl yazdım anlamadım :D
    Tabii daha farklı uygulaya bilirsin
    mesala ;
    <a href="?s=<?=$s-1?>">Önceki</a> | <a href="?s=<?=$s+1?>">Sonraki</a>
    gibi..
    Sınırınız hayal gücünüz :P:P
    Anlatımda pek iyi değilim kusura bakma.
    Dilim döndüğü, Parmaklarım yazabildiği kadar anlattım. Umarım faydası olur.