hocam çok teşekkürler ama siz burda anlatırken ben de ykdsfotun videolu dersindekini yapmışım... sizinkine de göz atacağım ama..
sayfalama eklendi..
nurulmac11 ziyaretçi defterim :D
114
●5.625
- 22-07-2010, 15:37:56
- 22-07-2010, 15:39:52Üyeliği durduruldu
- 22-07-2010, 15:57:14Haklısın. dw ile içerik yönetim sistemi bile oluşturuluyor hatta (!).hRx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
File->New->Create Content Management System...
Süper, denemeni tavsiye ederim...
*******************
nurulmac11 ; başarılarının devamını dilerim. Önemli bir tavsiye;
deftere ifadelerden de koyabilelim.



gibi... Ben ilk defterime bu tip şeyler eklemiştim. Kaynak kodlarımı bulabilirsem gönderirim sana. Sistemi daha da geliştir. Mesela yazı rengini değiştirebilelim. Hem php hem de temel düzey javascript bilgin gelişir...
- 22-07-2010, 16:22:47Çok güzel ilk scriptine göre, yavaş yavaş geliştirirsin. Ayrıca entera basıp aşağı indiğimizde bitişik yazmasına şöyle engel olabiliriz. Çalışıyorum dükkandayım eve gidince atarım kodları istersen ama nası yapacağını söyleyeyim. Fonksiyon oluşturacaksın str_replace ile <br>yi /n ile değiştireceksin, return ile döndüreceksin. Bu kadar
- 22-07-2010, 16:27:45html kodlar deaktive edilmişken onlar nasıl olacak ki ?? bilmiyorum benim gözüme zor geldi
renk içinse sanırım mysqlde yeni bir sütun oluştursak mesaj yazarken o renk alanı da eklesek sonra da index.php de bir değişkene atasak color="$degisken" tarzı bişi kullansak olur mu acaba
fazla uzun bu gerçi bi de o sütuna renk kodlarını nasıl kaydettireceğiz ?? kendi mi yazacak #000542 gibisinden neyse ben renk kodunu böyle düşündüm
- 22-07-2010, 19:29:26ziyaretci ipye göre yap ve tasarım göz yorucu daha güzel tasarım yapabilirsin acele etme yapacağım diye arkana yaslan düşün biraz daha güzel tasarımı hangi rekler ile yapabilirim diye
- 22-07-2010, 19:31:54nurulmac11 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
html kodlarını pasifleştirdiğin fonksiyondan sonra aşağıdakileri str_replace ile değiştirirsin.
$smilekodu = array(":8)" , ":)" , ":grin" , ";)" , ":p" , ":roll" , ":eek" , ":upset" , ":zzz" , ":(" , ":?" , ":cry" , ":x" , ":sigh") ; $smileresmi= array("<img src='rsm/sm_cool.gif'></img>" , "<img src='rsm/sm_smile.gif'></img>" , "<img src='rsm/sm_biggrin.gif'></img>" , "<img src='rsm/sm_wink.gif'></img>" , "<img src='rsm/sm_razz.gif'></img>" , "<img src='rsm/sm_rolleyes.gif'></img>" , "<img src='rsm/sm_bigeek.gif'></img>" , "<img src='rsm/sm_upset.gif'></img>" , "<img src='rsm/sm_sleep.gif'></img>" , "<img src='rsm/sm_sigh.gif'></img>" , "<img src='rsm/sm_confused.gif'></img>" , "<img src='rsm/sm_cry.gif'></img>" , "<img src='rsm/sm_dead.gif'></img>" , "<img src='rsm/sm_mad.gif'></img>") ; $mesaj=str_replace($smilekodu,$smileresmi,$mesaj);Mesaj kutusu yanına da ifadeleri koyarsın ( forumdaki gibi ) surata bir defa bastığımızda js ile : ) , : ( gibi kodları kutuya bastırırsın...
O da şöyle olur :
Örnek bir surat ;
<script type="text/javascript"> function ifade(deger){ document.form.mesaj.value += ""+deger+""; } </script> <a href="#" onclick="ifade(':)')"><img src="gulensurat.gif" border="0"></a>
form'un name kısmına form yazman lazım tabii... Bu şekilde çalışıyor olması lazım.
Renk kısmı da js ile halledilebilir gibi sanki
- 22-07-2010, 19:32:45resmen r10 severler ile birklikte zdefteri yazıyorsun herkeze nasip olmaz bu olay
Olsun fazla kaynak iyidir


gibi... Ben ilk defterime bu tip şeyler eklemiştim. Kaynak kodlarımı bulabilirsem gönderirim sana. Sistemi daha da geliştir. Mesela yazı rengini değiştirebilelim. Hem php hem de temel düzey javascript bilgin gelişir...