• 22-07-2010, 15:37:56
    #28
    hocam çok teşekkürler ama siz burda anlatırken ben de ykdsfotun videolu dersindekini yapmışım... sizinkine de göz atacağım ama..

    sayfalama eklendi..
  • 22-07-2010, 15:39:52
    #29
    Üyeliği durduruldu
    nurulmac11 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam çok teşekkürler ama siz burda anlatırken ben de ykdsfotun videolu dersindekini yapmışım... sizinkine de göz atacağım ama..

    sayfalama eklendi..
    haha Olsun fazla kaynak iyidir
  • 22-07-2010, 15:57:14
    #30
    hRx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tebrikler hocam zaten bu scripti hiç bir bilgi sahibi olmadan dw ile yapılabilir
    Haklısın. dw ile içerik yönetim sistemi bile oluşturuluyor hatta (!).

    File->New->Create Content Management System...

    Süper, denemeni tavsiye ederim...



    *******************


    nurulmac11 ; başarılarının devamını dilerim. Önemli bir tavsiye;

    deftere ifadelerden de koyabilelim. gibi... Ben ilk defterime bu tip şeyler eklemiştim. Kaynak kodlarımı bulabilirsem gönderirim sana. Sistemi daha da geliştir. Mesela yazı rengini değiştirebilelim. Hem php hem de temel düzey javascript bilgin gelişir...
  • 22-07-2010, 16:22:47
    #31
    Çok güzel ilk scriptine göre, yavaş yavaş geliştirirsin. Ayrıca entera basıp aşağı indiğimizde bitişik yazmasına şöyle engel olabiliriz. Çalışıyorum dükkandayım eve gidince atarım kodları istersen ama nası yapacağını söyleyeyim. Fonksiyon oluşturacaksın str_replace ile <br>yi /n ile değiştireceksin, return ile döndüreceksin. Bu kadar
  • 22-07-2010, 16:27:45
    #32
    html kodlar deaktive edilmişken onlar nasıl olacak ki ?? bilmiyorum benim gözüme zor geldi
    renk içinse sanırım mysqlde yeni bir sütun oluştursak mesaj yazarken o renk alanı da eklesek sonra da index.php de bir değişkene atasak color="$degisken" tarzı bişi kullansak olur mu acaba fazla uzun bu gerçi bi de o sütuna renk kodlarını nasıl kaydettireceğiz ?? kendi mi yazacak #000542 gibisinden neyse ben renk kodunu böyle düşündüm
  • 22-07-2010, 19:25:20
    #33
    tasarımı biraz daha elden geçirdim
  • 22-07-2010, 19:29:26
    #34
    ziyaretci ipye göre yap ve tasarım göz yorucu daha güzel tasarım yapabilirsin acele etme yapacağım diye arkana yaslan düşün biraz daha güzel tasarımı hangi rekler ile yapabilirim diye
  • 22-07-2010, 19:31:54
    #35
    nurulmac11 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    html kodlar deaktive edilmişken onlar nasıl olacak ki ?? bilmiyorum benim gözüme zor geldi
    renk içinse sanırım mysqlde yeni bir sütun oluştursak mesaj yazarken o renk alanı da eklesek sonra da index.php de bir değişkene atasak color="$degisken" tarzı bişi kullansak olur mu acaba fazla uzun bu gerçi bi de o sütuna renk kodlarını nasıl kaydettireceğiz ?? kendi mi yazacak #000542 gibisinden neyse ben renk kodunu böyle düşündüm

    html kodlarını pasifleştirdiğin fonksiyondan sonra
    aşağıdakileri str_replace ile değiştirirsin.


    $smilekodu = array(":8)" , ":)" , ":grin" , ";)" , ":p" , ":roll" , ":eek" , ":upset" , ":zzz" , ":(" , ":?" , ":cry" , ":x" , ":sigh") ;
    $smileresmi= array("<img src='rsm/sm_cool.gif'></img>" , "<img src='rsm/sm_smile.gif'></img>" , "<img src='rsm/sm_biggrin.gif'></img>" , "<img src='rsm/sm_wink.gif'></img>" , "<img src='rsm/sm_razz.gif'></img>" , "<img src='rsm/sm_rolleyes.gif'></img>" ,  "<img src='rsm/sm_bigeek.gif'></img>" ,  "<img src='rsm/sm_upset.gif'></img>" , "<img src='rsm/sm_sleep.gif'></img>" , "<img src='rsm/sm_sigh.gif'></img>" , "<img src='rsm/sm_confused.gif'></img>" , "<img src='rsm/sm_cry.gif'></img>" , "<img src='rsm/sm_dead.gif'></img>" , "<img src='rsm/sm_mad.gif'></img>") ;
    
    
    $mesaj=str_replace($smilekodu,$smileresmi,$mesaj);
    Mesaj kutusu yanına da ifadeleri koyarsın ( forumdaki gibi ) surata bir defa bastığımızda js ile : ) , : ( gibi kodları kutuya bastırırsın...


    O da şöyle olur :


    Örnek bir surat ;

    <script type="text/javascript">
    
    function ifade(deger){
    
    document.form.mesaj.value += ""+deger+"";
    
    }
    
    </script>
    
    <a href="#" onclick="ifade(':)')"><img src="gulensurat.gif" border="0"></a>

    form'un name kısmına form yazman lazım tabii... Bu şekilde çalışıyor olması lazım.

    Renk kısmı da js ile halledilebilir gibi sanki
  • 22-07-2010, 19:32:45
    #36
    resmen r10 severler ile birklikte zdefteri yazıyorsun herkeze nasip olmaz bu olay