nurulmac11 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
html kodlar deaktive edilmişken onlar nasıl olacak ki ?? bilmiyorum benim gözüme zor geldi
renk içinse sanırım mysqlde yeni bir sütun oluştursak mesaj yazarken o renk alanı da eklesek sonra da index.php de bir değişkene atasak color="$degisken" tarzı bişi kullansak olur mu acaba fazla uzun bu gerçi bi de o sütuna renk kodlarını nasıl kaydettireceğiz ?? kendi mi yazacak #000542 gibisinden neyse ben renk kodunu böyle düşündüm

html kodlarını pasifleştirdiğin fonksiyondan sonra
aşağıdakileri str_replace ile değiştirirsin.


$smilekodu = array(":8)" , ":)" , ":grin" , ";)" , ":p" , ":roll" , ":eek" , ":upset" , ":zzz" , ":(" , ":?" , ":cry" , ":x" , ":sigh") ;
$smileresmi= array("<img src='rsm/sm_cool.gif'></img>" , "<img src='rsm/sm_smile.gif'></img>" , "<img src='rsm/sm_biggrin.gif'></img>" , "<img src='rsm/sm_wink.gif'></img>" , "<img src='rsm/sm_razz.gif'></img>" , "<img src='rsm/sm_rolleyes.gif'></img>" ,  "<img src='rsm/sm_bigeek.gif'></img>" ,  "<img src='rsm/sm_upset.gif'></img>" , "<img src='rsm/sm_sleep.gif'></img>" , "<img src='rsm/sm_sigh.gif'></img>" , "<img src='rsm/sm_confused.gif'></img>" , "<img src='rsm/sm_cry.gif'></img>" , "<img src='rsm/sm_dead.gif'></img>" , "<img src='rsm/sm_mad.gif'></img>") ;


$mesaj=str_replace($smilekodu,$smileresmi,$mesaj);
Mesaj kutusu yanına da ifadeleri koyarsın ( forumdaki gibi ) surata bir defa bastığımızda js ile : ) , : ( gibi kodları kutuya bastırırsın...


O da şöyle olur :


Örnek bir surat ;

<script type="text/javascript">

function ifade(deger){

document.form.mesaj.value += ""+deger+"";

}

</script>

<a href="#" onclick="ifade(':)')"><img src="gulensurat.gif" border="0"></a>

form'un name kısmına form yazman lazım tabii... Bu şekilde çalışıyor olması lazım.

Renk kısmı da js ile halledilebilir gibi sanki