html kodlar deaktive edilmişken onlar nasıl olacak ki ?? bilmiyorum benim gözüme zor geldi
renk içinse sanırım mysqlde yeni bir sütun oluştursak mesaj yazarken o renk alanı da eklesek sonra da index.php de bir değişkene atasak color="$degisken" tarzı bişi kullansak olur mu acaba

fazla uzun bu gerçi bi de o sütuna renk kodlarını nasıl kaydettireceğiz ?? kendi mi yazacak #000542 gibisinden neyse ben renk kodunu böyle düşündüm