• 30-08-2010, 18:26:21
    veritabanınızı oluşturup zip içindeki sql dosyasını import ettiniz mi ? ya da isterseniz bekleyin bugün olmasa bile yarına daha kullanışlı bir hale getireceğim.bunda çok fazla güvenlik açığı oluşacak
  • 30-08-2010, 21:36:59
    artık yeni indirme adresinden en son halini indirebilirsiniz. ilk mesaja bakabilirsiniz...
  • 31-08-2010, 12:40:28
    nurulmac11 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    artık yeni indirme adresinden en son halini indirebilirsiniz. ilk mesaja bakabilirsiniz...
    çok teşekkürler kardeş
  • 03-09-2010, 21:24:27
    nsk1984 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok teşekkürler kardeş
    önemli değil kardeşim bi faydam dokunduysa ne mutlu bana
  • 11-09-2010, 00:28:34
    konu hala günceldir... ihtiyacı olan varsa diye upladım sanırsam piyasadaki açıktan dağıtılan tasarımı en iyi ziyaretçi defteri..
  • 16-10-2010, 10:05:07
    ziyaretçi defteri çok güzel..siteme entegre ettim..elinize sağlık hocam.
  • 20-10-2010, 19:47:54
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Tasarımda oldukça başarılı.
    Emeğinize teşekkürler.