nurulmac11 ziyaretçi defterim :D
114
●5.625
- 30-08-2010, 18:26:21veritabanınızı oluşturup zip içindeki sql dosyasını import ettiniz mi ? ya da isterseniz bekleyin bugün olmasa bile yarına daha kullanışlı bir hale getireceğim.bunda çok fazla güvenlik açığı oluşacak
- 30-08-2010, 21:36:59artık yeni indirme adresinden en son halini indirebilirsiniz. ilk mesaja bakabilirsiniz...
- 31-08-2010, 12:40:28çok teşekkürler kardeşnurulmac11 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-09-2010, 21:24:27önemli değil kardeşim bi faydam dokunduysa ne mutlu banansk1984 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-09-2010, 00:28:34konu hala günceldir... ihtiyacı olan varsa diye upladım
sanırsam piyasadaki açıktan dağıtılan tasarımı en iyi ziyaretçi defteri..
- 20-10-2010, 19:47:54Eposta Aktivasyonu GerekmekteTasarımda oldukça başarılı.
Emeğinize teşekkürler.