Konu
nurulmac11 ziyaretçi defterim :D
30-08-2010, 18:26:21
#109
nurulmac11
veritabanınızı oluşturup zip içindeki sql dosyasını import ettiniz mi ? ya da isterseniz bekleyin bugün olmasa bile yarına daha kullanışlı bir hale getireceğim.bunda çok fazla güvenlik açığı oluşacak