veritabanınızı oluşturup zip içindeki sql dosyasını import ettiniz mi ? ya da isterseniz bekleyin bugün olmasa bile yarına daha kullanışlı bir hale getireceğim.bunda çok fazla güvenlik açığı oluşacak