nurulmac11 ziyaretçi defterim :D
114
●5.625
- 30-07-2010, 16:08:04Üyeliği durdurulduYorumları yeni gördüm.Yaptığım yorumda yanlış anlaşılmışım galiba.Kırıcı olmak istememiştim.Sadece arkadaşın yaptığı işin dw ile de mümkün olabileceğini ve isterse o şekilde daha rahat çalışabileciğini belirtmek istemiştim.Bi daha bi yorum yazmadan önce 2 kere düşünürüm.
- 24-08-2010, 12:47:25Tasarımda bir tek mesajların göründüğü kısmı beğendim. Onun dışında logo çok büyük. Mesaj Eklemek İçin Tıklayın butonu görünür gibi değil. Admin paneli kısmı orda olmamalı bence. En altta solda veya sağda text halinde link verilerek Admin Paneli yazması daha iyi olur. Box'taki fontlar box'ların bütün güzelliğini bozuyor. Times yerine Arial veya Georgia ya da Verdana da olur. Bunları yaparsan daha iyi olur. Ayrıca tarihleri MySQL'e kaydettiğin gibi çekmek zorunda değilsin. Sonuçta Türkiye'de yaşıyoruz. Tarihler 2010-08-24 şekilnde değil de 24/08/2010 olarak görünmeli. Bunu yapman için şu kodu kullanman yeter:
$tarih=$kayit["tarih"]; //kayit kısmını sorguna göre değiştir $sayilar=explode("-",$tarih); $aylar=array("01","02","03","04","05","06","07","08","09","10","11","12"); $tar=$sayilar[2]."/".$aylar[$sayilar[1]-1]."/".$sayilar[0];Böyle yaparsan çok daha hoş olur.
- 24-08-2010, 12:59:13tüm önerilerini dikkate alacağım soutH zaten tasarıma yeni başladım
tarihi düzelttim bile sağol.
ayrıca mysqlun while kodu yüzünden tasarım baya zorluo acaba istediğim kısmı bu while dışında tutma imkanım var mı while kodunun dışına yazamam } dışına yani çünkü tasarım bozuluyor o zamanda ya da php kodlarını görünmez yapmanın bir yolu varsa bu da olabilir... - 24-08-2010, 14:41:06zaten while kodlarım bu şekilde sanırsam tasarımdaki bozulmanın sebebi php değilmiş marginler veya paddingler bir arkadaşıma söyledim o bakacaktı... sağolunSoutH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hkan bbc kodlar da güzel olur da sonu gelmez o editlemelerin de
yok renkli yok italik yok ifade bu kadarı yeterli diye düşünüyorum sade ve hoş mesaj ekleme sayfasının tasarımına daha girişmedim bu arada..
- 24-08-2010, 15:03:08http://dreamsandreals.com/php/emegigecenler.php
tüm herkese teşekkürler
özellikle bytrislasis -levye - bypisikio - eagle_one soutH
yok renkli yok italik yok ifade bu kadarı yeterli diye düşünüyorum sade ve hoş mesaj ekleme sayfasının tasarımına daha girişmedim bu arada..