Tasarımda bir tek mesajların göründüğü kısmı beğendim. Onun dışında logo çok büyük. Mesaj Eklemek İçin Tıklayın butonu görünür gibi değil. Admin paneli kısmı orda olmamalı bence. En altta solda veya sağda text halinde link verilerek Admin Paneli yazması daha iyi olur. Box'taki fontlar box'ların bütün güzelliğini bozuyor. Times yerine Arial veya Georgia ya da Verdana da olur. Bunları yaparsan daha iyi olur. Ayrıca tarihleri MySQL'e kaydettiğin gibi çekmek zorunda değilsin. Sonuçta Türkiye'de yaşıyoruz. Tarihler 2010-08-24 şekilnde değil de 24/08/2010 olarak görünmeli. Bunu yapman için şu kodu kullanman yeter:

$tarih=$kayit["tarih"]; //kayit kısmını sorguna göre değiştir
$sayilar=explode("-",$tarih);
$aylar=array("01","02","03","04","05","06","07","08","09","10","11","12");
$tar=$sayilar[2]."/".$aylar[$sayilar[1]-1]."/".$sayilar[0];
Böyle yaparsan çok daha hoş olur.