Yorumları yeni gördüm.Yaptığım yorumda yanlış anlaşılmışım galiba.Kırıcı olmak istememiştim.Sadece arkadaşın yaptığı işin dw ile de mümkün olabileceğini ve isterse o şekilde daha rahat çalışabileciğini belirtmek istemiştim.Bi daha bi yorum yazmadan önce 2 kere düşünürüm.