• 24-08-2010, 18:41:36
    #91
    scripti.org a başvurdum
  • 24-08-2010, 18:55:24
    #92
    mesaj yazdıktan sonra db ye kayıt ettiğinde , header kullan mesaj eklendi yazma , daha güzel ve gösterişli olur
  • 24-08-2010, 19:00:11
    #93
    crazymugo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mesaj yazdıktan sonra db ye kayıt ettiğinde , header kullan mesaj eklendi yazma , daha güzel ve gösterişli olur
    header kullan derken ? anlayamadım.
  • 24-08-2010, 19:05:24
    #94
    biraz açıklıyayım, header bir yönlendirmedir, yani sen ekledikten sonra
    echo "Mesajınız Eklendi"; bundan sonra
    header("Refresh: 3; url=index.php"); gibi burada 3 saniye sonra index.php ye git dedim
    böyle yaparsan daha güzel olur demek istedim , senin isteğine kalmıs
  • 24-08-2010, 20:27:07
    #95
    söylediğinz kodla olmadı ama başka bir kodla yaptım güzel oldu teşekkürler.
  • 24-08-2010, 22:59:57
    #96
    Vay be şaka maka güzel bir hal aldı scriptin haaa Helal olsun valla azmin zaferi
  • 25-08-2010, 00:28:09
    #97
    haha sağolasın aLp3R3n
  • 25-08-2010, 03:22:55
    #98
    sonunda admin onaylı sistemi de ekledim kelime ban kaldırıldı bu sebepden ötürü gelişimin gücü adına !!!
  • 25-08-2010, 16:22:55
    #99
    Vay anasına sayın seyirciler adam aştı yaa