nurulmac11 ziyaretçi defterim :D
114
●5.625
- 24-08-2010, 19:00:11header kullan derken ? anlayamadım.crazymugo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-08-2010, 19:05:24biraz açıklıyayım, header bir yönlendirmedir, yani sen ekledikten sonra
echo "Mesajınız Eklendi"; bundan sonra
header("Refresh: 3; url=index.php"); gibi burada 3 saniye sonra index.php ye git dedim
böyle yaparsan daha güzel olur demek istedim
, senin isteğine kalmıs
- 24-08-2010, 20:27:07söylediğinz kodla olmadı ama başka bir kodla yaptım güzel oldu teşekkürler.
- 25-08-2010, 03:22:55sonunda admin onaylı sistemi de ekledim
kelime ban kaldırıldı bu sebepden ötürü
gelişimin gücü adına !!!
Helal olsun valla azmin zaferi