crazymugo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mesaj yazdıktan sonra db ye kayıt ettiğinde , header kullan mesaj eklendi yazma , daha güzel ve gösterişli olur
header kullan derken ? anlayamadım.