Konu
nurulmac11 ziyaretçi defterim :D
24-08-2010, 19:00:11
#93
nurulmac11
crazymugo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
mesaj yazdıktan sonra db ye kayıt ettiğinde , header kullan mesaj eklendi yazma
, daha güzel ve gösterişli olur
header kullan derken ? anlayamadım.