biraz açıklıyayım, header bir yönlendirmedir, yani sen ekledikten sonra
echo "Mesajınız Eklendi"; bundan sonra
header("Refresh: 3; url=index.php"); gibi burada 3 saniye sonra index.php ye git dedim
böyle yaparsan daha güzel olur demek istedim , senin isteğine kalmıs