Konu
nurulmac11 ziyaretçi defterim :D
24-08-2010, 18:55:24
#92
crazymugo
mesaj yazdıktan sonra db ye kayıt ettiğinde , header kullan mesaj eklendi yazma
, daha güzel ve gösterişli olur