• 22-07-2010, 19:37:52
    #37
    Yalnız şunu söyliyim. Bu eklemelerin sonu pek gelmez gibi... Şunu ekliyim, bunu ekliyim derken bir bakmışsın zamanla ortaya editör tarzı birşey çıkmış Kendini frenlemek zordur. Bağımlılık işte.
  • 22-07-2010, 20:10:19
    #38
    sözlüğü r10 scripti olarak yayınlarız artık emeği eçenler diye de bi ksım

    smiley işini yaomya çalışıyorum localhostta çorba oldu resmen neyse çözücem ben bunu

    şükür localhost düzeldi tekrardan başlıyorum çalışmalar

    tamamdır hocalarım kendi elimle smileyin kodunu girerek çıakrtmayı başardım sıra htmlde süper bi yere doğru gidio bu defter
  • 22-07-2010, 20:44:12
    #39
    bi de kelime sansür tarzı bişi olsa tamamdır admin paneli de olur onun yerine ama şimdi hiç girmeyelim admin paneline
  • 22-07-2010, 20:44:57
    #40
    str_Replace() araştır hazır verirsem uğraşmazsın akılda kalıcı bişi olmaz
  • 22-07-2010, 20:50:33
    #41
    ByTriSLaSiS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    str_Replace() araştır hazır verirsem uğraşmazsın akılda kalıcı bişi olmaz
    tamamdır hocam :S zaten smileyi de bununla yaptım hemen hemen anladım nası bişi olduğunu
  • 22-07-2010, 20:52:53
    #42
    str_replace("bul","bununladeğiştir","budegerdeara");
  • 22-07-2010, 20:56:53
    #43
    basit duruyor hocam zor değil yalnız bi değişkene alıyorum tekrardan o değişkene bi komut veriyorum tekrar vermem gerekiyor onu tekrar değişkene alıyorum baya uzadı yani
    misal
    str_replace("$2","$1","$mesaj"); yeni bişi eklemem gerekior
    $mesajior=str_replace("$2","$1","$mesaj"); yapıp
    str_replace("$4","$5","$mesajior"); demek istediğim bu baya karıştı kodlar yani
  • 22-07-2010, 21:57:18
    #44
    tamamdır kelime ban ekledim kendi çapımda inş. bilmediğim küfürlerden çıkmaz
  • 22-07-2010, 22:36:25
    #45
    Üyeliği durduruldu
    nurulmac11 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tamamdır kelime ban ekledim kendi çapımda inş. bilmediğim küfürlerden çıkmaz
    Hocam iyi hoşda benim nick'im küfür mü? Alınıyorum ama :P Bypisiko yu ByPio yazıyor