basit duruyor hocam zor değil yalnız bi değişkene alıyorum tekrardan o değişkene bi komut veriyorum tekrar vermem gerekiyor onu tekrar değişkene alıyorum baya uzadı yani
misal
str_replace("$2","$1","$mesaj"); yeni bişi eklemem gerekior
$mesajior=str_replace("$2","$1","$mesaj"); yapıp
str_replace("$4","$5","$mesajior"); demek istediğim bu

baya karıştı kodlar yani