hRx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tebrikler hocam zaten bu scripti hiç bir bilgi sahibi olmadan dw ile yapılabilir

hiç bir bilgi derken mysql bilgisi felan gerekmez yani dimi hemencecik 2 dk da metin belgesini veritabanı olarak yada excelde ODBC bağlantı ile hemen yaparsın senin gibi coder'lere ihtiyacı var bu ülkenin yeni başlayanların şevkini kim kıracak yoksa sen olmasan belki 3 4 kişi daha başlardı php yazmaya kimbilir kimlerin hevesini kırdın bu sekilde

Mesajı Yazanın İsmi:Mesajı:mesajınız  buraya...

Mesajı Yazanın İsmi:' selam " 
Mesajı:'  merhaba " >

Mesajı Yazanın İsmi:dengesizin biri
Mesajı:Çok  amatörce yazılmış bir defter

Mesajı  Yazanın İsmi:ByTrislasis
Mesajı:Hayırlı Olsun kardesim  ¿¿¿

Mesajı Yazanın İsmi:ByTrislasis
Mesajı:hayırlı olsun  kardeşim :) ¿¿¿¿

Mesajı Yazanın İsmi:wew
Mesajı:Deneme

Mesajı Yazanın İsmi:aLp3R3n  Deneme
Mesajı:mesajınız buraya... deneme 1-2-3

Mesajı Yazanın İsmi:nurulmac11
Mesajı:tasarımımızla  karşınızdayız =) :D

Mesajı Yazanın  İsmi:nurulmac11
Mesajı:inşallah...size de başarılar dilerim...

Mesajı Yazanın İsmi:ibo
Mesajı:Bende php'ye ilk başladığımda ziyaretçi  defteri yapmıştım. Şuan bir ajansta Php Developer olarak çalışıyorum.  Heyecanını ve sevincini anlayabiliyorum. Umarım iyi bir php yazılımcısı  olabilirsin.  Başarılar. :)

Mesajı Yazanın İsmi:D3LLy
Mesajı:ziyaret  edilmeye değer bir defter (:

Mesajı  Yazanın İsmi:r10
Mesajı:altı üstü 2 sayfa php kodu bunun neyine  yorum yapıcaz lamer misin ?

Mesajı  Yazanın İsmi:bildiri
Mesajı:bütün testler yapılmış olduğu için  gereksiz mesajları siliyorum, lütfen görüşünüzü bildiren yorumlar  yapınız...

Mesajı Yazanın İsmi:isminiz
Mesajı:özellik  4 bir özellik de html kodlar deaktif edilmiştir...

Mesajı Yazanın İsmi:Nurullah
Mesajı:Macun   Ziyaretçi Defteri Scripti Versiyon 1.0 Özellikler 25 krktr isim sınırlaması 250 krktr mesaj sınırlaması  recaptcha güvenlik açığı yok tasarım yakında gelecek

Mesajı Yazanın İsmi:Falaka
Mesajı:Falaka Osmanlı Zamanında Talebelerine  Ceza veren hocalşar

Mesajı Yazanın  İsmi:isminiz
Mesajı:mesajınız buraya...
karşınızda 19 yaşında php programlamaya yeni başlamış biri var burada bu arkadaşa lamer diyeceğinize tavsiyede bulunun tasarıma özen göstemediğini söyledi sadece kodlamaya özen gösterdi ve r10 üyeleri sayesinde bilmediklerini öğrendi bu sekilde davranacağınıza 2 satır teşvik edici şeyler yazsanız eminim buna arkadaş daha cok sarılacaktır bu işe kimse bu işi 5 yaşında 10 yaşında öğrenmiyor parası olan gidiyor yurtdışına pro eğitim alıyor parası olmayan yani bizler gibi paylaşımlardan faydalanıyor arkadaşlar siz nasıldınız bu işe başladıgınızda ???

bu işten gercekten anlayanların yorumu kendilerini belli ediyor örneğin DELLY

birde şuraya bakın
Mesajı Yazanın İsmi:ibo
Mesajı:Bende php'ye ilk başladığımda  ziyaretçi  defteri yapmıştım. Şuan bir ajansta Php Developer olarak  çalışıyorum.  Heyecanını ve sevincini anlayabiliyorum. Umarım iyi bir  php yazılımcısı  olabilirsin.  Başarılar. :)
nereden nereye ???
bu gibi konularda teşvikçi olalım arkadaşlar

ve okadar olumsuz yoruma karşı arkadaş yinede yok şunu ekledim yok bunu ekledim demiş tebrik ederim kardesim umarım bu işi öğrenirsinde bu gibi yorum yapanları utandırırsın