ByTriSLaSiS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bak ben sana demiştim unutmazsın benim yaptıgımı
şimdi ne zaman html temizlesen beni hatırlayacaksın
ilk scriptte göre güzel ve başarılı buldum yeni başlayanlara göstermiş oluyorsun azimle uğraşmayı
sağol...

nl2br kodunu nasıl ekleyeceğim zaten strip tags kullanıyorum =?

echo strip_tags($kayit["mesaj"]);

şu şekil mi olacak

echo nl2br (strip_tags($kayit["mesaj"])); ???

bi de br kodunun geçerli olması zararlı olabilir die düşünüyorum alt alta 250 karakter kötü olur yani...