Bu arada benden sana önemli bir eksiğini gördüğüm için uyarı:

Mesajları nl2br() fonksiyonundan geçirip öyle kaydet veya öyle yazdır yoksa satır aşağı geçmez enter a basıp yazıklarımız bitişik yazar şuan senin scripte olduğu gibi