Konu
nurulmac11 ziyaretçi defterim :D
21-07-2010, 20:32:04
#14
aLp3R3n
Bu arada benden sana önemli bir eksiğini gördüğüm için uyarı:
Mesajları nl2br() fonksiyonundan geçirip öyle kaydet veya öyle yazdır yoksa satır aşağı geçmez enter a basıp yazıklarımız bitişik yazar şuan senin scripte olduğu gibi