• 04-04-2010, 12:40:01
    #28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ahbab ben sıteme ekledım bunu lısan kodu da aldım ama bu playere muzıgı nerden eklıycem calması ıcın player gorunmuyo bıle sag tıkladıgımda fılm yuklu deıl yazıyor

    bana anlatırmıısn sunu tam olark kurulumunu rıca etsem lısans odu da nereye eklenecek onalrı falan anlatırsan sevınırım
  • 04-04-2010, 13:46:33
    #29
    ycs1907 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ahbab ben sıteme ekledım bunu lısan kodu da aldım ama bu playere muzıgı nerden eklıycem calması ıcın player gorunmuyo bıle sag tıkladıgımda fılm yuklu deıl yazıyor

    bana anlatırmıısn sunu tam olark kurulumunu rıca etsem lısans odu da nereye eklenecek onları falan anlatırsan sevınırım
    hocam indirdiğiniz dosyanın içinde detaylı anlatım var zaten ama yine de kısaca bahsedeyim. lisansınızı alma kısmına domainismi.com şeklinde www. falan eklemenden yazıp lisansınızı aldıktan sonra, embed kodunun flashvars kısmına license=aldığınız_lisans_buraya şeklinde lisans kodunuzu ekleyip, yine flashvars kısmındaki file parametresine de çaldıracağınız dosyanın yolunu belirtirseniz player çalışacaktr.

    iyi çalışmalar
  • 04-04-2010, 14:48:38
    #30
    tamam usta sağolasın anlatımın ııcn belkı ben dalgınlıkla bı yerı atlamısımdır.
    sen o lısans ayarını nasıl yaptın cok merak edıyorum hanı sıtemızın adını yazınca lısans verıyo ya bıze onu merak ettım
  • 04-04-2010, 16:16:03
    #31
    ycs1907 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen o lısans ayarını nasıl yaptın cok merak edıyorum hanı sıtemızın adını yazınca lısans verıyo ya bıze onu merak ettım
    gizli gizli yaptım
  • 04-04-2010, 16:40:31
    #32
    Ahbap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gizli gizli yaptım
    dostum tamam sankı teremyag kullanıyon sırrını acıklamıyon
  • 04-04-2010, 21:29:43
    #33
    ycs1907 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dostum tamam sankı teremyag kullanıyon sırrını acıklamıyon
  • 05-04-2010, 02:47:58
    #34
    Ahbab kardesım lısan olayını hallettım player gorunuyor artık ama muzık çalması ıcın "fıle" kısmına şarkı yolunu göster demissin ama "file" die bi kısım yok kı orada dıger yerlere de deneım aama player de baglantı hatası yazıyo .
    tam olarak muzık url sını nereye eklemem gerekıyo ?
  • 05-04-2010, 02:54:46
    #35
    ycs1907 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ahbab kardesım lısan olayını hallettım player gorunuyor artık ama muzık çalması ıcın "fıle" kısmına şarkı yolunu göster demissin ama "file" die bi kısım yok kı orada dıger yerlere de deneım aama player de baglantı hatası yazıyo .
    tam olarak muzık url sını nereye eklemem gerekıyo ?
    hocam flashvars kısmında file diye bir parametre lacak. ona doğrudan flv nin ya da mp4 ün adresini yazman lazım. doğru yazmadığın için bağlantı hatası veriyor. site adresini pm atarsan bi bakıp yardımlı olayım.
  • 05-04-2010, 04:19:00
    #36
    tamam dostum ben baska bı sıtedekı playerın yerıne koymaya calısıyordum ondan dolayı sorun olusmus saol yardımın ıcın