ahbab ben sıteme ekledım bunu lısan kodu da aldım ama bu playere muzıgı nerden eklıycem calması ıcın player gorunmuyo bıle sag tıkladıgımda fılm yuklu deıl yazıyor
bana anlatırmıısn sunu tam olark kurulumunu rıca etsem lısans odu da nereye eklenecek onalrı falan anlatırsan sevınırım
Hurraa Müzik Çalar - Tamamen ücretsiz
35
●2.859
- 04-04-2010, 13:46:33hocam indirdiğiniz dosyanın içinde detaylı anlatım var zaten ama yine de kısaca bahsedeyim. lisansınızı alma kısmına domainismi.com şeklinde www. falan eklemenden yazıp lisansınızı aldıktan sonra, embed kodunun flashvars kısmına license=aldığınız_lisans_buraya şeklinde lisans kodunuzu ekleyip, yine flashvars kısmındaki file parametresine de çaldıracağınız dosyanın yolunu belirtirseniz player çalışacaktr.ycs1907 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iyi çalışmalar - 04-04-2010, 16:40:31dostum tamam sankı teremyag kullanıyon sırrını acıklamıyonAhbap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


- 05-04-2010, 02:47:58Ahbab kardesım lısan olayını hallettım player gorunuyor artık ama muzık çalması ıcın "fıle" kısmına şarkı yolunu göster demissin ama "file" die bi kısım yok kı orada dıger yerlere de deneım aama player de baglantı hatası yazıyo .
tam olarak muzık url sını nereye eklemem gerekıyo ? - 05-04-2010, 02:54:46hocam flashvars kısmında file diye bir parametre lacak. ona doğrudan flv nin ya da mp4 ün adresini yazman lazım. doğru yazmadığın için bağlantı hatası veriyor. site adresini pm atarsan bi bakıp yardımlı olayım.ycs1907 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

