tamam usta sağolasın anlatımın ııcn belkı ben dalgınlıkla bı yerı atlamısımdır.
sen o lısans ayarını nasıl yaptın cok merak edıyorum hanı sıtemızın adını yazınca lısans verıyo ya bıze onu merak ettım