• 31-03-2010, 00:51:54
    #1
    Merhaba arkadaşlar,

    Geliştirdiğim müzik çaları kullanımınıza sunmuş bulunuyorum. Kodlama ve tasarım bana aittir.
    Hurraa Müzik Çalar tamamen ücretsizdir.

    Örnek: Hurraa Müzik Çalar

    Domaininize ait lisansınızı üstteki adresten ücretsiz temin edip hemen kullanmaya başlayabilirsiniz. Kullanımı oldukça basittir. Yukarıdaki adresten indireceğiniz dosya içerisinde kullanım anlatılıyor.

    Hurraa Müzik Çalar, şu anda beta olarak yayınlanmıştır. İlerde yeni özellikler eklenecektir. Herhangi bir bug bulmanız durumunda, kullandığınız browser ve flash player sürümüyle birlikte bana bildirirseniz sevinirim.
    Ek olarak yazılımı geliştirmek için her türlü öneri ve eleştirilerinize açığım.

    Hurraa Müzik Çalar'ın yaygınlaşması için desteklerinizi bekliyorum.
    Haydi Hurraa
  • 31-03-2010, 00:58:59
    #2
    Üyeliği durduruldu
    dostum ne yaptım ya güzel olmuş ha player list te olsa süper olucak yabancı player listlerde Türkçe karakter sorunu çekiyorum
  • 31-03-2010, 01:20:33
    #3
    Design35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dostum ne yaptım ya güzel olmuş ha player list te olsa süper olucak yabancı player listlerde Türkçe karakter sorunu çekiyorum
    Teşekkürler hocam playlist eklenecekler arasında
    Evet arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum.
  • 31-03-2010, 01:29:12
    #4
    Ahbap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler hocam playlist eklenecekler arasında
    Evet arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum.
    Eline sağlık güzel paylaşım üstad. Emeğine sağlık.
  • 31-03-2010, 02:09:18
    #5
    trdeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eline sağlık güzel paylaşım üstad. Emeğine sağlık.

    Teşekürler hocam
    Sitelerinizde Hurraa Müzikçalar kullanarak projemize destek vermenizi bekliyoruz. Yorum ve önerilerinizi eksik etmeyin arkadaşlar
  • 31-03-2010, 02:09:39
    #6
    Ellerine Saglik Süper Olmus...
  • 31-03-2010, 02:13:31
    #7
    Üyeliği durduruldu
    hocam lisans nedir daha açık şekilde anlatabilirmisiniz nereye yerleştircez lisansı.
  • 31-03-2010, 02:14:01
    #8
    Güzel olmuş elinize saglık hocam.
  • 31-03-2010, 02:18:16
    #9
    eline sağlık hocam +rep