• 31-03-2010, 02:22:01
    #10
    TurkeyBoardTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ellerine Saglik Süper Olmus...
    Teşekürler hocam..

    Design35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam lisans nedir daha açık şekilde anlatabilirmisiniz nereye yerleştircez lisansı.
    Hocam lisansın amacı hangi sitelerde kullanıldığını gözlemleyebilmek. Ücret falan ödenmeden verdiğim adresten domaninize ait lisans alabilirsiniz. Embed kodunda flashvars kısımlarına "license" parametresiyle yerleştiriyorsunuz. İndirdiğiniz dosya içinde örnek mevcut zaten oradan da bakabilirsiniz

    Crazy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel olmuş elinize saglık hocam.
    Teşekkürler hocam..

    cybim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eline sağlık hocam +rep
    Teşekkürler hocam
  • 31-03-2010, 03:56:47
    #11
    Üyeliği durduruldu
    düşünce güzel çalışmada öyle , dost olarak eleştiriyorum yanlış anlama, arka plan tasarımını dah etkileyici yapsaydın veya tasarımı daha bol tutsaydn daha seksi olurdu . tavsie
  • 31-03-2010, 11:41:20
    #12
    weStarz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    düşünce güzel çalışmada öyle , dost olarak eleştiriyorum yanlış anlama, arka plan tasarımını dah etkileyici yapsaydın veya tasarımı daha bol tutsaydn daha seksi olurdu . tavsie
    Teşekkürler hocam yorumun için Tasarım konusunda çok iyi değilim, o yüzden sade bir şeyler yapmaya çalıştım. İlerde farklı tasarımlar eklenebilir yeni sürümlerinde

    Evet arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum
  • 31-03-2010, 13:35:46
    #13
    Güzel olmus tesekkürler...
  • 31-03-2010, 15:02:37
    #14
    SysteMNetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel olmus tesekkürler...
    Teşekkür ederim hocam.
    Öneri ve desteklerinizi bekliyorum. Yerli üretim müzik çalar kullanarak destek verebilirsiniz
  • 31-03-2010, 15:27:45
    #15
    Eline sağlık çok güzel bir sistem olmuş başarılar.
  • 31-03-2010, 15:42:31
    #16
    çok güzel eline sağlk koyu renk olması iyiymiş sitemde kullanacağım bende. fakat çalan şarkının adını da gösteremiyor musunuz toplam süre ile geçen süre arasında? öyle daha iyi olabilir
  • 31-03-2010, 16:32:10
    #17
    Erasmus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eline sağlık çok güzel bir sistem olmuş başarılar.
    Teşekkürler hocam..

    ozkaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok güzel eline sağlk koyu renk olması iyiymiş sitemde kullanacağım bende. fakat çalan şarkının adını da gösteremiyor musunuz toplam süre ile geçen süre arasında? öyle daha iyi olabilir
    Teşekkür ederim, gelecek sürümlere eklenecek şarkı adı da hocam

    Bu arada lisans alanlar arasında "google.com" bile var çok gurur duydum
    Böyle bir ücretsiz yazılım dağıtımına başladık. Geliştilmesi, sizin desteklerinizle olacak. Öneri ve eleştirilerinizi bekliyorum.
  • 31-03-2010, 16:38:36
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Bot Olsa Reklam Alnaları Olsa Yorum Alanı lsa Klip Alanı Olsa İyi Olur Benden Bu Öneriler Yardım Etmek İsterdim Ancak Php Bilgim Yok :S Hadi Kolay Gelsin Teşekkürler Bu ARada