ahbab ben sıteme ekledım bunu lısan kodu da aldım ama bu playere muzıgı nerden eklıycem calması ıcın player gorunmuyo bıle sag tıkladıgımda fılm yuklu deıl yazıyor
bana anlatırmıısn sunu tam olark kurulumunu rıca etsem lısans odu da nereye eklenecek onları falan anlatırsan sevınırım
hocam indirdiğiniz dosyanın içinde detaylı anlatım var zaten ama yine de kısaca bahsedeyim. lisansınızı alma kısmına domainismi.com şeklinde www. falan eklemenden yazıp lisansınızı aldıktan sonra, embed kodunun flashvars kısmına license=aldığınız_lisans_buraya şeklinde lisans kodunuzu ekleyip, yine flashvars kısmındaki file parametresine de çaldıracağınız dosyanın yolunu belirtirseniz player çalışacaktr.
iyi çalışmalar