ycs1907 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ahbab kardesım lısan olayını hallettım player gorunuyor artık ama muzık çalması ıcın "fıle" kısmına şarkı yolunu göster demissin ama "file" die bi kısım yok kı orada dıger yerlere de deneım aama player de baglantı hatası yazıyo .
tam olarak muzık url sını nereye eklemem gerekıyo ?
hocam flashvars kısmında file diye bir parametre lacak. ona doğrudan flv nin ya da mp4 ün adresini yazman lazım. doğru yazmadığın için bağlantı hatası veriyor. site adresini pm atarsan bi bakıp yardımlı olayım.