ycs1907 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sen o lısans ayarını nasıl yaptın cok merak edıyorum hanı sıtemızın adını yazınca lısans verıyo ya bıze onu merak ettım
gizli gizli yaptım