ahbab ben sıteme ekledım bunu lısan kodu da aldım ama bu playere muzıgı nerden eklıycem calması ıcın player gorunmuyo bıle sag tıkladıgımda fılm yuklu deıl yazıyor

bana anlatırmıısn sunu tam olark kurulumunu rıca etsem lısans odu da nereye eklenecek onalrı falan anlatırsan sevınırım