Ahbab kardesım lısan olayını hallettım player gorunuyor artık ama muzık çalması ıcın "fıle" kısmına şarkı yolunu göster demissin ama "file" die bi kısım yok kı orada dıger yerlere de deneım aama player de baglantı hatası yazıyo .
tam olarak muzık url sını nereye eklemem gerekıyo ?