• 20-07-2007, 01:45:23
    #64
    ya Allah allah hepinizi en iyi ben tanıyorum yaptıgınız laflara bak


    komedisiniz ya
  • 20-07-2007, 01:48:27
    #65
    AB-Ahmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben 10 defa cevap yazdım sen hala anlamıyorsun, kendi bildiğini söylüyorsun. Bizde bu iş içinde 1 senedir varız çok eski değiliz ama yine senden iyi biliyoruz. ben genelleme yapmaya çalışırken siz KB ye yorumluyorsunuz, bir firma illa ömür boyunca iyi hizmet verecek diye bir şart yok bunu kabullenin, dün türkticaret vardı o bitti isimtescil geldi şimdi oda bitecek sıraya başkası gelecek bu herkes için geçerli KB içinde bizim içinde herkes içinde, konuyu fazla uzatmayalım yeterince uzadı ve başlıktan çıktı.
    tt ve isimtescil türkiyenin devi daha bunlara gelip geçtimi diyorsun bırakın allah aşkına ahmet bey utanmasanız türkiyenin devi benim diyecekseniz polemik istersen msn vereyim ordan görüşelim ama burdan olmaz konuyuda kilitlesinler ya bu ne çoluk çoçuğun tartışma yeri oldu
  • 20-07-2007, 01:49:41
    #66
    Üyeliği durduruldu
    bu kadar müşteri içinden ister istemez sorunlar yaşayan olucaktır. uzun süre bende bu işi yaptım adam geliyor formuma eklenti kur diyor yapamam diyincede tenik destek vermiyorlar diye kötülüyor. bu işler böyle.

    eğer kötü hizmeti olsa idi bu kadar müşteri olmazdı. demekki hizmetlerinde sorun yok. ben akını iyi tanırım onunla iş yapıyorum ve şimdiye kadar bir sorununu görmedim görürsemde açıkça yazarım zaten.
    bırakın birbiriniz ile uğraşmayı herkes kendi işini yapsın işini iyi yapan her zaman kazanır.

    Ahmet bey sizde bir şey diyecem alınmayın nerde bir firma için başlık açılsa o firmaya hemen yüklenmeye başlıyorsunuz. Siz kendi işinizi yapın bırakın rakip firmaları eleştirmeyi. Sizi tanımam etmem ama nerde bir firma eleştiriliyor direk orda siz varsınız eleştirici değil yapıcı olun birazda. sorması ayıp kaç yıldır bu işlerin içindesiniz.
  • 20-07-2007, 02:40:17
    #67
    Adama ne diyorum o bana ne diyor neyse uzatmaya gerek yok varsa benle bir sorunu olan pm atsın gereken cvpı veririm vakti olan varsa cıksın gelsin yanımıza tartısılcak konu varsa bilgimiz oldugu kadar tartısıırz ama böle cocuk gibi polemik falan yaramaya kalkıyosun dedigin zaman ben cekilirim böyle seyler bize gore degil biz laflarımızla degil yaptıgımız işlerle konusucaz herseyi zamana bırakalım o zaman daha ii anlasılacaktır hersey herkese ii geceler konu hakkında yorum yapmıycam artık sorunu olan varsa ozel mesaj atsın cvplarım.
  • 20-07-2007, 02:44:58
    #68
    sunucubs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ahmet bey sizde bir şey diyecem alınmayın nerde bir firma için başlık açılsa o firmaya hemen yüklenmeye başlıyorsunuz. Siz kendi işinizi yapın bırakın rakip firmaları eleştirmeyi. Sizi tanımam etmem ama nerde bir firma eleştiriliyor direk orda siz varsınız eleştirici değil yapıcı olun birazda. sorması ayıp kaç yıldır bu işlerin içindesiniz.
    Benim haksız oldugum halde hangi konuda kendimi haklı cıkardıgımı gordunuz ?

    Benim hangi firma işini iyi yaptıgı halde ben gidip ona laf atmısım ?

    Kimin emegi parası hakkı kalmıs bu zamana kadar bende kime kotu bir laf etmişim ?

    Sen bana bunların cvpını ver ben senin sordugun her soruyu cevaplamaya hazırım .

    Bir insanın ne kadar bilgisi oldugu ve nasıl hizmet verdigi eger bu sektorde ne kadar durduğuyla olculuyorsa benim size lafım yok sizin bildiginiz gibi kalsın hersey dedigim gibi konuyu kbden cıktı ben oldu artık bu konuda cvp yazmıycam bir sorusu olanlar pm atsın yada kim oldugumuzu ogrenmek isteyenler baslık acsın baska yerde orda sorularınızı cvplarım kolay gelsin ii geceler.
  • 20-07-2007, 02:51:26
    #69
    konuyu nerden nereye çekmişiniz yahu. adam ne diyo siz ne anlıyosunuz.
  • 20-07-2007, 04:22:16
    #70
    Dr.Wave adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya Allah allah hepinizi en iyi ben tanıyorum yaptıgınız laflara bak


    komedisiniz ya
    haklısın kanka
  • 20-07-2007, 09:09:38
    #71
    AB-Ahmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim haksız oldugum halde hangi konuda kendimi haklı cıkardıgımı gordunuz ?
    Benim hangi firma işini iyi yaptıgı halde ben gidip ona laf atmısım ?
    Kimin emegi parası hakkı kalmıs bu zamana kadar bende kime kotu bir laf etmişim ?
    Sen bana bunların cvpını ver ben senin sordugun her soruyu cevaplamaya hazırım .
    Bir insanın ne kadar bilgisi oldugu ve nasıl hizmet verdigi eger bu sektorde ne kadar durduğuyla olculuyorsa benim size lafım yok sizin bildiginiz gibi kalsın hersey dedigim gibi konuyu kbden cıktı ben oldu artık bu konuda cvp yazmıycam bir sorusu olanlar pm atsın yada kim oldugumuzu ogrenmek isteyenler baslık acsın baska yerde orda sorularınızı cvplarım kolay gelsin ii geceler.
    kim oldugumuz ogrenmek isteyenler diyorsunuzda kim olabilirsiniz geçimini forumlarda vps,dedicated,hosting reklamı yaparak kendini iyi firma rolünde gösterek satış yapan bir kişisiniz.Allah yolunuzu açık etsin kazancınızda gözümüz yok ama biraz adil olun.
  • 20-07-2007, 09:25:46
    #72
    Turkchat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alan adını bir müddet sürekli ücretsiz olarak dagıttılar.Bizim Türk milletimiz mantıgı ''nerede beleş oraya yerleş'' hesabında nereye yerleştiklerini bilemedi.
    Şimdi mantıklı olarak bakmayı bir kez daha denermisiniz lütfen ?
    Arkadaşaım nerde alan adını ücretsiz dağıttılır ve hangi tarhiler arasında bana kanıtlarmısın ? turkticaret haricinde ? gerçi oda sayılmaz çünkü adam domainleri ücretsiz dağıttı ve sadece kendi nslerine yönlenyo. bu ha adamın domain sayıları şişirmiş olsaydı hostbulda zirvede olmazdı zaten bak buda bir mantık yolu. Birde türk milletinin mantığı demisin nerde beleş oraya yerleş diye çok saçma böyle bir şeyi türklere mal edemessin bir kere sen rusta olsan arapta olsan ermenide olsan kürtte olsan sana karşılıskız verilen şeyi işi bilmiyorsan iyide olsa kötüde olsa alırsın. Şimdi sende bir kez daha düşün bence.

    AB-Ahmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben 10 defa cevap yazdım sen hala anlamıyorsun, kendi bildiğini söylüyorsun. Bizde bu iş içinde 1 senedir varız çok eski değiliz ama yine senden iyi biliyoruz. ben genelleme yapmaya çalışırken siz KB ye yorumluyorsunuz,.

    bugun en buyuk firmalar turkticaretle calısıyor adamlar ne oldugunu bilmiyorlar turkticareti bilenler sadece internet işleriyle ugrasanlar bizim gibi adamlar sen aynı hizmeti daha ii yap 50 ytl ye onlar 75 ytlye yapsın gidip ondan alırlar

    tamam, hayat güzel herşey sizin bildiğiniz gibi böyle devam edin gençler
    Arkadaşım seninde mesajında bir şey dikkatimi çekti Bu işi bir senedir yapıyorsun ve arkadaştan daha iyi bilyiorsun tebrik ederim gerçektende böyle olabilir ama bu işi ondan daha iyi biliyorsan şimdi senin onun yerinde olman lazımdı ve tbrk alman lazımdı sonrada siz kb yi yorumluyorsunuz dediniz zaten bu başlık kb yi yorumlamak için açıldı.
    Türk ticarette çalışan dev isim olan büyük firmalar isimler kim merak ettim. Belkide dediğin gibi ne olduğunu bilmiyorum. anlatırsan sevinirim Açıkçası Bu güne kadar ne türkticaretten neden mynet vb. siteden memnun kalan görmedim ben adamları kötülemiyorum adamlar nam yapmış iyiler ama sadece kendilerine iyiler buda bir gerçek adamlar burda emek veren meslektaşlarım kadarmı destek veriyor ? Aynı kalitediki hizmeti bana neresi uygun fiyata sağlarsa orayla iş yapılır çok mantıksız aynı hizmeti sen 50 ye yap adam 75 e sen oraya neden gidersinki çok mantıksız birde başka bir mesajında gençler falan filan demişşsin affına sığınarak söylüyorum bence çok aip etmişşsin gerçekten iyiysen bırak seni başkaları taktir etsinler bilmişlik yapmak hoş bir tavır değil benim mantık yolum.

    Kulaktan dolma bilgilerle çok hareket ediyoruz arkadaşlar buna dikkat edelim kanıtlayamacağımız şeyleri söylemeylim konumumuzu durumuuzu bilelim kalp kırmayalım kim neyi hak etmişşse iyide olsa kötüde olsa hakkını teslim edelim. Belki yorumum bazı arkadaşlara sivri gelmiştir. Bu Nedenle kalplerini kırdımsa özür dilerim Saygı ve seygiyle kalmanız dileğiyle. Bu arada geçen mesajdada dedim konu kb yi tbrkten aştı farklı boyuta girdi kategori mod. ilgilenin pls.