sunucubs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ahmet bey sizde bir şey diyecem alınmayın nerde bir firma için başlık açılsa o firmaya hemen yüklenmeye başlıyorsunuz. Siz kendi işinizi yapın bırakın rakip firmaları eleştirmeyi. Sizi tanımam etmem ama nerde bir firma eleştiriliyor direk orda siz varsınız eleştirici değil yapıcı olun birazda. sorması ayıp kaç yıldır bu işlerin içindesiniz.
Benim haksız oldugum halde hangi konuda kendimi haklı cıkardıgımı gordunuz ?

Benim hangi firma işini iyi yaptıgı halde ben gidip ona laf atmısım ?

Kimin emegi parası hakkı kalmıs bu zamana kadar bende kime kotu bir laf etmişim ?

Sen bana bunların cvpını ver ben senin sordugun her soruyu cevaplamaya hazırım .

Bir insanın ne kadar bilgisi oldugu ve nasıl hizmet verdigi eger bu sektorde ne kadar durduğuyla olculuyorsa benim size lafım yok sizin bildiginiz gibi kalsın hersey dedigim gibi konuyu kbden cıktı ben oldu artık bu konuda cvp yazmıycam bir sorusu olanlar pm atsın yada kim oldugumuzu ogrenmek isteyenler baslık acsın baska yerde orda sorularınızı cvplarım kolay gelsin ii geceler.