ben 10 defa cevap yazdım sen hala anlamıyorsun, kendi bildiğini söylüyorsun. Bizde bu iş içinde 1 senedir varız çok eski değiliz ama yine senden iyi biliyoruz. ben genelleme yapmaya çalışırken siz KB ye yorumluyorsunuz, bir firma illa ömür boyunca iyi hizmet verecek diye bir şart yok bunu kabullenin, dün türkticaret vardı o bitti isimtescil geldi şimdi oda bitecek sıraya başkası gelecek bu herkes için geçerli KB içinde bizim içinde herkes içinde, konuyu fazla uzatmayalım yeterince uzadı ve başlıktan çıktı.
tt ve isimtescil türkiyenin devi daha bunlara gelip geçtimi diyorsun bırakın allah aşkına ahmet bey utanmasanız türkiyenin devi benim diyecekseniz polemik istersen msn vereyim ordan görüşelim ama burdan olmaz konuyuda kilitlesinler ya bu ne çoluk çoçuğun tartışma yeri oldu