Adama ne diyorum o bana ne diyor neyse uzatmaya gerek yok varsa benle bir sorunu olan pm atsın gereken cvpı veririm vakti olan varsa cıksın gelsin yanımıza tartısılcak konu varsa bilgimiz oldugu kadar tartısıırz ama böle cocuk gibi polemik falan yaramaya kalkıyosun dedigin zaman ben cekilirim böyle seyler bize gore degil biz laflarımızla degil yaptıgımız işlerle konusucaz herseyi zamana bırakalım o zaman daha ii anlasılacaktır hersey herkese ii geceler konu hakkında yorum yapmıycam artık sorunu olan varsa ozel mesaj atsın cvplarım.