• 13-07-2008, 17:29:47
    #55
    Kosanbit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet o yazı seni kastediyordu ama mesajını okumamıştım. Ben burda kimseyi küçümsemeyen güzel bir yazı yazmak istedim ancak konuşmalarınızdan seviyenizi belli ediyorsunuz. Malesef çekmek istediğiniz yere gelmeyi düşünmüyorum. Konu ile ilgili düşüncelerimi son iki mesajımda net bir şekilde ortaya koydum. Bu saatten sonra söyleceklerim kişisel bir tartışmaya dönüşeceği için, başka birşey yazmayı düşünmüyorum. Sizde bu tartışmayı uzatmazsanız konu amacından çıkmamış olur. İyi çalışmalar.
    Ben yerinizde olsam , sabah akşam burada mesaj yazacağıma insanlara DC kurulur mu kurulmaz mı mantığını anlatacağıma sitemi bitirirdim .

    Eminim ki yapacak işiniz çok , zamanınız yoktur
  • 13-07-2008, 20:06:07
    #56
    Bu konuya attığım mesaj sayılıdır. Sabah akşam mesaj yazıyorsunuz derken bence attığım mesajlara bir bakın. Ayrıca nereye, ne zaman mesaj yazacağım sizi alakadar etmiyor. Mevcut sitemizi 2 hafta önce kapattık. Yenisinin tasarımı da bu ay içinde bitecek. Tasarımı yapan kişi ben değilim. Zamanımı nasıl harcadığım da malesef sizi hiç mi hiç alakadar etmiyor. İyi çalışmalar.
  • 13-07-2008, 20:12:33
    #57
    kernelheaders adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben yerinizde olsam , sabah akşam burada mesaj yazacağıma insanlara DC kurulur mu kurulmaz mı mantığını anlatacağıma sitemi bitirirdim .

    Eminim ki yapacak işiniz çok , zamanınız yoktur
    Tanımasam kendisini burdaki bir çok insan gibi boş boş evde oturup yazı yazıyor derdim...

    Adam ofisine gidip çalışanlarıyla beraber haftasonları dahil çalışıyor.

    Peki ya siz?
  • 05-08-2008, 10:57:26
    #58
    Biri yazdı mı okumadım ama,
    VDSL de upload 1 mbps oluyor, onu geçtim Datacenter için Tib e üyelik alıp sanırım 3000 ytl üye olma ücreti ödemen gerekiyor.
  • 05-08-2008, 12:06:14
    #59
    sarpkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biri yazdı mı okumadım ama,
    VDSL de upload 1 mbps oluyor, onu geçtim Datacenter için Tib e üyelik alıp sanırım 3000 ytl üye olma ücreti ödemen gerekiyor.
    Arkadaşlar size sadece şunu söyleyeyim.

    1-2 ay sonra bir çok veri merkezinde 1Gbit(aktif) yurt dışı hattı olacak. Bunu aranızda hangileri alabilecek?

    Gidin vdsl ile datacenter kurun. Ersin Koç'un tarbiriyle mahalleden 2-3 kişi buldunuzmuda ohh mis...

  • 16-08-2008, 17:10:26
    #60
    trickster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar size sadece şunu söyleyeyim.
    1-2 ay sonra bir çok veri merkezinde 1Gbit(aktif) yurt dışı hattı olacak. Bunu aranızda hangileri alabilecek?
    Gidin vdsl ile datacenter kurun. Ersin Koç'un tarbiriyle mahalleden 2-3 kişi buldunuzmuda ohh mis...
    Bu 1-2 ay sonraki 1Gbit yurtdışı çıkış hattını nerden öğrendiniz?
  • 16-08-2008, 18:06:54
    #61
    Üyeliği durduruldu
    Arkadasımızın biri kafadan $500.000 olması gerekir demiş sanırım bu paranın ne yaptıgını bılmıyo arkadas yada bi sıfır fazla koymus heralde ben Datacenter açacağıma gider bankaya koyarım ne msnde yazmakla nede telefonla uğrasırım faizi ile 1 2 sene sonra açarım ben değil çalışanlarım olur onlar iş yapar bende orda burda gezerim heralde.. Yazan kendini biliyo her konuya yorum yazan bi arkadaşımız..
  • 16-08-2008, 18:43:06
    #62
    Kurumsal Üye
    kozmo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadasımızın biri kafadan $500.000 olması gerekir demiş sanırım bu paranın ne yaptıgını bılmıyo arkadas yada bi sıfır fazla koymus heralde ben Datacenter açacağıma gider bankaya koyarım ne msnde yazmakla nede telefonla uğrasırım faizi ile 1 2 sene sonra açarım ben değil çalışanlarım olur onlar iş yapar bende orda burda gezerim heralde.. Yazan kendini biliyo her konuya yorum yazan bi arkadaşımız..
    Kaliteli bir çalışma sergilemek istiyorsanız daha fazlasını bile harcayabilirsiniz.
  • 16-08-2008, 22:24:26
    #63
    kozmo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadasımızın biri kafadan $500.000 olması gerekir demiş sanırım bu paranın ne yaptıgını bılmıyo arkadas yada bi sıfır fazla koymus heralde ben Datacenter açacağıma gider bankaya koyarım ne msnde yazmakla nede telefonla uğrasırım faizi ile 1 2 sene sonra açarım ben değil çalışanlarım olur onlar iş yapar bende orda burda gezerim heralde.. Yazan kendini biliyo her konuya yorum yazan bi arkadaşımız..
    O lafı ben dedim. Bunu söylerkende kafadan atmadım. TSM Bilişim A.Ş 'nin Datacenter kısmının kuruluşuna bizzat şahit oldum. Manav dükkanı açar gibi Datacenter açma hayalleriniz varsa, sizin adınıza üzgünüm.