sarpkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biri yazdı mı okumadım ama,
VDSL de upload 1 mbps oluyor, onu geçtim Datacenter için Tib e üyelik alıp sanırım 3000 ytl üye olma ücreti ödemen gerekiyor.
Arkadaşlar size sadece şunu söyleyeyim.

1-2 ay sonra bir çok veri merkezinde 1Gbit(aktif) yurt dışı hattı olacak. Bunu aranızda hangileri alabilecek?

Gidin vdsl ile datacenter kurun. Ersin Koç'un tarbiriyle mahalleden 2-3 kişi buldunuzmuda ohh mis...