En az 1000 sunucu kapasite =
Her şey dahil : 400 Bin Ytl harcamak gerekir...
Mantıklı Olursak; DC Açmak?
66
●7.220
- 16-08-2008, 23:27:36Üyeliği durduruldu
- 14-09-2008, 14:48:20R10 anlamak çok zorlaştı Türkiyede ki en büyük Hosting firması sahipleri neden mesajları okumadan cevap yazıyor ki... Adamın tek amacı bu işin öyle kolay olmadığını göstermek ve DataCenter'in 90 000 YTL ye mal olacağını ama işin onla bitmeyeceğini anlatmak ama bu günlerde bazı abilerimizin hobisi oldu yaşça küçükleri küçük görme sevdası. İnsanların yanlış yazılarını karalamaya çalışmaktansa yazım yanlışlarını düzeltseniz çok daha faydalı olursunuz kanaatimce lâkin Türkiyede bu işler farklı oluyor hep bir bozma hep bir silme hep bir laf sokma çabası 7 sayfa konu olmuş ama bir halta yaramamış cevap yazanlar bir birine laf sokmuş durmuş. Konu başlığı Mantıklı Olursak lütfen Mantıklı Olalım Saygılarımla
- 14-09-2008, 15:00:57"Yazım yanlışlarını önce kendinizde arayın, nefesim kesildi yazınızı okuyana dek. Ayrıca kimse mantıklı olup "dc" açmaya çalışmasın. Mantıklı olmayın."Olumsuz Ün Puanı veren birisi yazmış. Bana - rep vermek hobi oldu herkes versin suçum neyse : ) şimdi de virgül koymadım diye hata yapmışım yazımda ne demiştim "yanlış yazılarını karalamaya çalışmaktansa yazım yanlışlarını düzeltseniz" gene aynısı yapılmış sanki ben " herkes yanlış yazıyor düzgün yazın virgül kullanın" demişim gibi okunmuş oysa durum yeteri kadar açık... Saygılarımla