R10 anlamak çok zorlaştı Türkiyede ki en büyük Hosting firması sahipleri neden mesajları okumadan cevap yazıyor ki... Adamın tek amacı bu işin öyle kolay olmadığını göstermek ve DataCenter'in 90 000 YTL ye mal olacağını ama işin onla bitmeyeceğini anlatmak ama bu günlerde bazı abilerimizin hobisi oldu yaşça küçükleri küçük görme sevdası. İnsanların yanlış yazılarını karalamaya çalışmaktansa yazım yanlışlarını düzeltseniz çok daha faydalı olursunuz kanaatimce lâkin Türkiyede bu işler farklı oluyor hep bir bozma hep bir silme hep bir laf sokma çabası 7 sayfa konu olmuş ama bir halta yaramamış cevap yazanlar bir birine laf sokmuş durmuş. Konu başlığı Mantıklı Olursak lütfen Mantıklı Olalım Saygılarımla