• 19-06-2008, 11:26:11
    #28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    50 sunucu icin 400kva jenerator napicaksin yahu?
  • 20-06-2008, 04:52:30
    #29
    Kurumsal PLUS
    VDSL2 Tarifeleri |Toptan |

    tahmin ettiğim gibi Upload 1Mbit
  • 20-06-2008, 04:58:46
    #30
    Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    VDSL2 Tarifeleri |Toptan |

    tahmin ettiğim gibi Upload 1Mbit
    neden bu kadar salakça bu hızlar :S 16/1 32/1 böyle hat mı olur
  • 20-06-2008, 06:35:20
    #31
    projeproje adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Usul usul da anlatsalar aynı şeyi anlatacaklar. Daha üç beş terimi ve teknolojinin aslını astarını bilmeden, veri merkezini 2 klima 40-50 pc sanan zihniyetler oldukça bu durum değişmez. Kısacası fikrini kendine saklasan emin ol daha çok şey kazanırsın.
    Zengin Olmanın Kuralları:
    - Fikrinizi başkası ile paylaşmayınız. Zaten fikriniz sizde olduğu için değerlidir.
    Beni tanıyor musun da 3 ~ 5 teknolojik terim bildiğimi sanıyorsun? Sen anlamamışsın bu konunun amacını. O yüzden hala aynı şeyleri geveleyip durma. Verimerkezini 50 PC ile 2 klima sanmıyorum. Bu konuyu açma amacım da 50 PC ile dc açıp köşeyi dönmek değildi.

    Thief adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    50 sunucu icin 400kva jenerator napicaksin yahu?
    Abartmış olabilirim, bilmiyorum.

    Blue-D adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neden bu kadar salakça bu hızlar :S 16/1 32/1 böyle hat mı olur
    1 Mbit upload hız ile bu fikrim de yatmış oldu . Aslında 4/1 olması gerekirken burada upload'ı 1 mbit ile limitlemişler.
  • 20-06-2008, 06:54:28
    #32
    Üyeliği durduruldu
    herşeyi geçtim olası bi yangın durumunu bile hesaplamamışsın. Malum elektronik aletler ve heran bi kısa devre yapıp yangın çıkarma tehlikesi var. Önce güvenlik denmesi gerekirken hiç bahsedilmemiş bile. ilginç...
  • 20-06-2008, 13:36:35
    #33
    Kurumsal Üye
    froNau adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 Mbit upload hız ile bu fikrim de yatmış oldu . Aslında 4/1 olması gerekirken burada upload'ı 1 mbit ile limitlemişler.
    Telekomun bu şekilde yapacağı zaten belliydi.
  • 20-06-2008, 16:09:00
    #34
    Üyeliği durduruldu
    froNau

    10 bin kat hızlı internet geliyor - NetHaber Internet haber sitesi

    Büyük ihtimal 5 sene içinde İsviçre teknolojisi Türkiye sınırlarına girecek. Hatta bu hızdaki internet İsviçrenin resmi kurumlarında test olarak kullanılmaya başlandı. Kendimce; Senin hedefin 5 yıl ve bu zamana kadar Türkiye bu teknolojiyi kullanmaya başlar diye düşünüyorum. Fiyatlar tartışılır tabi. Türkiye gibi insanlara faydalı olabilecek ve vazgeçilmez hizmetlerden, insanları sömüren dünyada başka bir ülke yok. Bunun 1. örneği internet 2. örneği ise akaryakıt. Eğer bu hizmeti verecek şirketlerin fiyatları uygun olursa sen projeni rahatlıkla hayata geçirebilirsin.
  • 12-07-2008, 17:25:00
    #35
    Ufuk Gedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekmek fırını açar gibi dc açıyorsunuz zaten iki çırpıda.
    Parası olan açar bi itirazın mı var
  • 12-07-2008, 17:35:17
    #36
    Priapos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en güzelini aracılar kazanıyor gibi bence.
    DC : 10 YTL
    Ni-Osman : 13 YTL
    Faruk : 15 YTL
    Faruktan Reseller alan Mahmut 17 YTL
    Mahmuttan host alan web tasarım firması sahibi : 25 YTL
    ben böyle biliyorum
    Tam Anlamıyla Doğru Söylüyorsunuz.