Mantıklı Olursak; DC Açmak?
66
●7.220
- 20-06-2008, 04:52:30
- 20-06-2008, 04:58:46neden bu kadar salakça bu hızlar :S 16/1 32/1 böyle hat mı olurNi-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-06-2008, 06:35:20Beni tanıyor musun da 3 ~ 5 teknolojik terim bildiğimi sanıyorsun? Sen anlamamışsın bu konunun amacını. O yüzden hala aynı şeyleri geveleyip durma. Verimerkezini 50 PC ile 2 klima sanmıyorum. Bu konuyu açma amacım da 50 PC ile dc açıp köşeyi dönmek değildi.projeproje adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Abartmış olabilirim, bilmiyorum.Thief adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 Mbit upload hız ile bu fikrim de yatmış olduBlue-D adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
. Aslında 4/1 olması gerekirken burada upload'ı 1 mbit ile limitlemişler.
- 20-06-2008, 13:36:35Telekomun bu şekilde yapacağı zaten belliydi.froNau adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-06-2008, 16:09:00Üyeliği durduruldufroNau
10 bin kat hızlı internet geliyor - NetHaber Internet haber sitesi
Büyük ihtimal 5 sene içinde İsviçre teknolojisi Türkiye sınırlarına girecek. Hatta bu hızdaki internet İsviçrenin resmi kurumlarında test olarak kullanılmaya başlandı. Kendimce; Senin hedefin 5 yıl ve bu zamana kadar Türkiye bu teknolojiyi kullanmaya başlar diye düşünüyorum. Fiyatlar tartışılır tabi. Türkiye gibi insanlara faydalı olabilecek ve vazgeçilmez hizmetlerden, insanları sömüren dünyada başka bir ülke yok. Bunun 1. örneği internet 2. örneği ise akaryakıt. Eğer bu hizmeti verecek şirketlerin fiyatları uygun olursa sen projeni rahatlıkla hayata geçirebilirsin. - 12-07-2008, 17:25:00Parası olan açar bi itirazın mı varUfuk Gedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-07-2008, 17:35:17Tam Anlamıyla Doğru Söylüyorsunuz.Priapos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

. Aslında 4/1 olması gerekirken burada upload'ı 1 mbit ile limitlemişler.