Usul usul da anlatsalar aynı şeyi anlatacaklar. Daha üç beş terimi ve teknolojinin aslını astarını bilmeden, veri merkezini 2 klima 40-50 pc sanan zihniyetler oldukça bu durum değişmez. Kısacası fikrini kendine saklasan emin ol daha çok şey kazanırsın.
Zengin Olmanın Kuralları:
- Fikrinizi başkası ile paylaşmayınız. Zaten fikriniz sizde olduğu için değerlidir.
Beni tanıyor musun da 3 ~ 5 teknolojik terim bildiğimi sanıyorsun? Sen anlamamışsın bu konunun amacını. O yüzden hala aynı şeyleri geveleyip durma. Verimerkezini 50 PC ile 2 klima sanmıyorum. Bu konuyu açma amacım da 50 PC ile dc açıp köşeyi dönmek değildi.
50 sunucu icin 400kva jenerator napicaksin yahu?
Abartmış olabilirim, bilmiyorum.
neden bu kadar salakça bu hızlar :S 16/1 32/1 böyle hat mı olur
1 Mbit upload hız ile bu fikrim de yatmış oldu

. Aslında 4/1 olması gerekirken burada upload'ı 1 mbit ile limitlemişler.