projeproje adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Usul usul da anlatsalar aynı şeyi anlatacaklar. Daha üç beş terimi ve teknolojinin aslını astarını bilmeden, veri merkezini 2 klima 40-50 pc sanan zihniyetler oldukça bu durum değişmez. Kısacası fikrini kendine saklasan emin ol daha çok şey kazanırsın.
Zengin Olmanın Kuralları:
- Fikrinizi başkası ile paylaşmayınız. Zaten fikriniz sizde olduğu için değerlidir.
Beni tanıyor musun da 3 ~ 5 teknolojik terim bildiğimi sanıyorsun? Sen anlamamışsın bu konunun amacını. O yüzden hala aynı şeyleri geveleyip durma. Verimerkezini 50 PC ile 2 klima sanmıyorum. Bu konuyu açma amacım da 50 PC ile dc açıp köşeyi dönmek değildi.

Thief adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
50 sunucu icin 400kva jenerator napicaksin yahu?
Abartmış olabilirim, bilmiyorum.

Blue-D adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neden bu kadar salakça bu hızlar :S 16/1 32/1 böyle hat mı olur
1 Mbit upload hız ile bu fikrim de yatmış oldu . Aslında 4/1 olması gerekirken burada upload'ı 1 mbit ile limitlemişler.