"Yazım yanlışlarını önce kendinizde arayın, nefesim kesildi yazınızı okuyana dek. Ayrıca kimse mantıklı olup "dc" açmaya çalışmasın. Mantıklı olmayın."Olumsuz Ün Puanı veren birisi yazmış. Bana - rep vermek hobi oldu herkes versin suçum neyse : ) şimdi de virgül koymadım diye hata yapmışım yazımda ne demiştim "yanlış yazılarını karalamaya çalışmaktansa yazım yanlışlarını düzeltseniz" gene aynısı yapılmış sanki ben " herkes yanlış yazıyor düzgün yazın virgül kullanın" demişim gibi okunmuş oysa durum yeteri kadar açık... Saygılarımla