Ben yerinizde olsam , sabah akşam burada mesaj yazacağıma insanlara DC kurulur mu kurulmaz mı mantığını anlatacağıma sitemi bitirirdim .
Eminim ki yapacak işiniz çok , zamanınız yoktur
Tanımasam kendisini burdaki bir çok insan gibi boş boş evde oturup yazı yazıyor derdim...
Adam ofisine gidip çalışanlarıyla beraber haftasonları dahil çalışıyor.
Peki ya siz?