kernelheaders adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben yerinizde olsam , sabah akşam burada mesaj yazacağıma insanlara DC kurulur mu kurulmaz mı mantığını anlatacağıma sitemi bitirirdim .

Eminim ki yapacak işiniz çok , zamanınız yoktur
Tanımasam kendisini burdaki bir çok insan gibi boş boş evde oturup yazı yazıyor derdim...

Adam ofisine gidip çalışanlarıyla beraber haftasonları dahil çalışıyor.

Peki ya siz?