trickster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar size sadece şunu söyleyeyim.
1-2 ay sonra bir çok veri merkezinde 1Gbit(aktif) yurt dışı hattı olacak. Bunu aranızda hangileri alabilecek?
Gidin vdsl ile datacenter kurun. Ersin Koç'un tarbiriyle mahalleden 2-3 kişi buldunuzmuda ohh mis...
Bu 1-2 ay sonraki 1Gbit yurtdışı çıkış hattını nerden öğrendiniz?