kozmo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadasımızın biri kafadan $500.000 olması gerekir demiş sanırım bu paranın ne yaptıgını bılmıyo arkadas yada bi sıfır fazla koymus heralde ben Datacenter açacağıma gider bankaya koyarım ne msnde yazmakla nede telefonla uğrasırım faizi ile 1 2 sene sonra açarım ben değil çalışanlarım olur onlar iş yapar bende orda burda gezerim heralde.. Yazan kendini biliyo her konuya yorum yazan bi arkadaşımız..
O lafı ben dedim. Bunu söylerkende kafadan atmadım. TSM Bilişim A.Ş 'nin Datacenter kısmının kuruluşuna bizzat şahit oldum. Manav dükkanı açar gibi Datacenter açma hayalleriniz varsa, sizin adınıza üzgünüm.